Jostedal Breførarlag Day Tours
10/10

Guiden var veldig hyggelig guide, vi fikk en veldig fin tur som vi vil anbefale på det sterkeste... les mer

Anmeldt 2. august 2021
Excursion56885988987
Oslo, Norge
Super dag på breen

Framifrå tur på breen. Gaiden Michel var hyggeleg, kunnskapsrik og morosam. Og det er eit godt tips... les mer

Anmeldt 2. august 2021
bj_rnh857

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi booket Early bird tur og angrer ikke. Vi var første mann opp på breen og hadde en veldig flink og hyggelig guide - Kristoffer. Anbefales!!!

Takk, Inspire28243377849
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Vår første tur på isbre, og vi er godt fornøyd. Guiden vår var hyggelig, og fortalte oss hele veien litt historie om breen. Hun hadde fokus på sikkerhet, og gikk gjennom alt utstyret før vi startet på isen. Været var ikke det beste, men vi storkoste oss til tross for noen regnbyger innimellom.

Takk, 505tinan
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Super tur i flotte omgivelser. Turen ble tilpasset nivået på gruppa. Kjempeflink brefører, Steinar, som hadde masse kunnskap og hjalp oss å få maks ut av turen☺️ Veldig lettvint, guiden fikser alt, det var bare å møte opp. Kan anbefales!

Takk, 7marig
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Kjempefin tur i overskyet vær med noen solgløtt. Liten båttur og gåtur før man kom til selve breen. Anbefaler kort tur istedenfor ekstra kort da man får føle litt mer på hva det vil si å gå i tau og på bre. Man må ha hansker og lang bukse og jakke!.

1  Takk, Imislund
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse og en meget fin guided tur av en hyggelig brefører guide! Guiden preppet oss med info på forhånd og vi fikk muligheten til å bestemme hvordan turen skulle være. Vi er strålende fornøyd med både guiden og turen på Nigardsbreen!

Takk, Roam21692755209