Jostedal Breførarlag Day Tours
10/10

Guiden var veldig hyggelig guide, vi fikk en veldig fin tur som vi vil anbefale på det sterkeste... les mer

Anmeldt 2. august 2021
Excursion56885988987
Oslo, Norge
Super dag på breen

Framifrå tur på breen. Gaiden Michel var hyggeleg, kunnskapsrik og morosam. Og det er eit godt tips... les mer

Anmeldt 2. august 2021
bj_rnh857

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Dette var en fantastisk opplevelse. Flott guide som fortalte og lærte oss masse. Virkelig anbefalt!!

Takk, dinahpe
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

En dag med sol og spektakulær natur. Guide Michel tilpasset turen perfekt til gruppens ferdigheter og ønsker. Fint å høre om silt og breens endringer over tid.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Jorun74
Anmeldt 20. juli 2021

Flott tur på isbre med engasjert og kunnskapsrik guide. Flott lunsj på isen og pauser til å drikke og lære litt.

Takk, MonaSandA
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi booket Early bird tur og angrer ikke. Vi var første mann opp på breen og hadde en veldig flink og hyggelig guide - Kristoffer. Anbefales!!!

Takk, Inspire28243377849
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Vår første tur på isbre, og vi er godt fornøyd. Guiden vår var hyggelig, og fortalte oss hele veien litt historie om breen. Hun hadde fokus på sikkerhet, og gikk gjennom alt utstyret før vi startet på isen. Været var ikke det beste, men vi storkoste oss til tross for noen regnbyger innimellom.

Takk, 505tinan