Jostedal Breførarlag Day Tours
10/10

Guiden var veldig hyggelig guide, vi fikk en veldig fin tur som vi vil anbefale på det sterkeste... les mer

Anmeldt 2. august 2021
Excursion56885988987
Oslo, Norge
Lang blåistur

Anmeldt 30. juli 2021
Vacationer780812

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Var på lang blåistur i sommerferien. Informasjonen i forkant var bra og alt var klargjort i forveien da vi kom til oppmøteplassen. Breførerene var gode og imøtekommende. Vi var heldige og var del av en liten gruppe, som gjorde at vi fikk tid til å gå innom noen flere «hot-spots» på breen. Alt i alt en veldig fin dag på breen.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Vacationer780812
Anmeldt 23. juli 2021

Blue Ice hike - Fantastisk opplevelse! Vakre omgivelser og godt tilpasset opplegg basert på gjestenes ferdigheter og komfort. Kommer gjerne tilbake!

Takk, kristinklb
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Dette var en fantastisk opplevelse. Flott guide som fortalte og lærte oss masse. Virkelig anbefalt!!

Takk, dinahpe
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

En dag med sol og spektakulær natur. Guide Michel tilpasset turen perfekt til gruppens ferdigheter og ønsker. Fint å høre om silt og breens endringer over tid.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Jorun74
Anmeldt 20. juli 2021

Flott tur på isbre med engasjert og kunnskapsrik guide. Flott lunsj på isen og pauser til å drikke og lære litt.

Takk, MonaSandA