Jostedal Breførarlag Day Tours

Lang blåistur

Anmeldt 30. juli 2021
Vacationer780812

Anmeldt 2. august 2021

Framifrå tur på breen. Gaiden Michel var hyggeleg, kunnskapsrik og morosam. Og det er eit godt tips til fleire å gå på tur med born. Dei er spreke og har god balanse, og foreldra deira har gjerne også god form. Det gjer turen god for alle :-)

Takk, bj_rnh857
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Var på lang blåistur i sommerferien. Informasjonen i forkant var bra og alt var klargjort i forveien da vi kom til oppmøteplassen. Breførerene var gode og imøtekommende. Vi var heldige og var del av en liten gruppe, som gjorde at vi fikk tid til å gå innom noen flere «hot-spots» på breen. Alt i alt en veldig fin dag på breen.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Vacationer780812
Anmeldt 23. juli 2021

Blue Ice hike - Fantastisk opplevelse! Vakre omgivelser og godt tilpasset opplegg basert på gjestenes ferdigheter og komfort. Kommer gjerne tilbake!

Takk, kristinklb
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Dette var en fantastisk opplevelse. Flott guide som fortalte og lærte oss masse. Virkelig anbefalt!!

Takk, dinahpe
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

En dag med sol og spektakulær natur. Guide Michel tilpasset turen perfekt til gruppens ferdigheter og ønsker. Fint å høre om silt og breens endringer over tid.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Jorun74