trondag
62.5 km fra Dalsøren Camping
    19.7 km fra Dalsøren Camping
    Se flere hoteller i Luster
    Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Planen var to netter; ble til en. Måtte dra avgårde for å finne et rent sanitæranlegg.. Forferdelig skittent; lenge siden siste vask av dører og dørhåndtak på toalettene bla!! Veldig dumt; for beliggenhete er nydelig.

1  Takk, hege001
    Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Liten og koselig campingplass i fantastiske naturskjønne Luster med fjorden helt inn på campingen. Hyggelige vertskap og fine bademuligheter. Joker butikk og «Lustrabui» bakeri rett ved ! Vi koste oss her før vi kjørte over Sognefjellet! Anbefales !

Dato for oppholdet: juli 2019
    Takk, trond116
    Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Dalsøren camping er en liten perle av en campingplass for den som vil nyte norsk natur og la roen senke seg. Campingen ligger idyllisk til ved Lustrafjorden og med nær tilgang på flotte turer i fjellheimen med en forfriskende dukkert ved den lille bryggs etter endt tur. Kort vei til Turtagrø og utgangspunkt for turer i Jotunheimen og. Campingen er liten og sjarmerende, koselige oppstillingsplasser for bobil og vogn, og kort vei til praktfulle Lustrabui, med ferske bakevarer hver dag fra kl 0700. Dalsøren har alt som skal til for å få fem stjerner, når den likevel ikke får det skyldes det svært slett vasking av sanitæranlegget- der er det skittent og støvete. Ikke en dag har det blitt vasket tilfredsstillende. Vår opplevelse var også at den unge mannen som tok seg av gjestene og stod for daglig drift var lite serviceinnstilt og virket stresset når han fikk spørsmål om noe. Dette bør rettes opp- da blir skåren så høy som den bør være.

Dato for oppholdet: juli 2018
    Takk, 640terjev
    Anmeldt 5. august 2016 via mobile enheter

Standard som tidlig 70 tall uten vann og avløp.
    Pris som luksushotell.
    Det må Være flaut å leie ut hytter i år 2016 med denne standarden og til en slik pris
    Kommer aldri til å komme tilbake til dette overnattingsstedet.

Dato for oppholdet: august 2016
    Takk, Reidar G
    Thomas D, Manager på Dalsøren Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. oktober 2016

Det er mange måtar å sjå ting på, generelt får vi mange gode tilbakemeldinger av gjestene våre, alle våre hytter som du kan bestille på nett har flere foto både fra innsiden og utsiden. Det er også spesifisert om det er toalett og dusj i hytta eller utanfor hytta. Uansett så har vi nytt toalettanlegg og dusjer.

Her er nokre andre kommentarar som vi har fått i år:
    Johanne Marie Rogne
    Fantastic experience at Dalsøren Camping. The facilities have an exceeding level of cleanliness (showers and toilets) the one-bedroom cabin, although quite basic, fulfilled our needs quite pleasantly, comfortable and cosy. Helpful, professional and kind staff! I highly recommend Dalsøren Camping, surrounded by beautiful views and near exciting experiences regardless of which season you may visit!

Evgniy Polynso
    vakkert sted, veldig koselig og ren, med vakker natur og rene toaletter. Det er en svært komfortable rom for besøkende å sitte og spille med Wi-Fi-tilgangspunkt . Det er en marina hvor du kan bade i fjorden.

Evgniy Polynso
    Офигенное красивое место, очень уютное и чистое, с прекрасными пейзажами и чистыми туалетами. Есть очень уютная комната для посетителей где можно посидеть и поиграть с точкой доступа Wi-Fi. Есть пристань где можно искупаться во Фьерде.

Anmeldt 16. juli 2014 via mobile enheter

Helt ok camping, med en nydelig beliggenhet ut mot Lustrafjorden. Fint utgangspunkt for mange aktiviteter i nærområdet. + for bakeriet i nærheten - men det kunne vært opplyst at butikken på stedet stengte klokken 1800. Hytta vi leide var ikke topp utrustet. Manglet ostehøvel, zalo og stekespade.

Dato for oppholdet: juli 2014
    Takk, gunnhegea