TripadvisorUSD 81
eDreamsUSD 81
FindHotelUSD 82
Trip.com
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Hadde noen netter her for å utforske Luster litt nærmere. Idyllisk plassering, med flott nærhet til butikk og bakeri. Gode bademuligheter, og flott utsyn mot fjorden. Litt å gå på på renhold, og sommerens desidert dyreste dusj.( polett- kjøpes i resepsjon) Litt langt mellom strømuttak, slik at de som kom senest ble stående uten strøm, eller måtte dele på uttak.
Trivelig opphold.

1  Takk, trondar
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Sjarmerende camping område, med tilgang til brygge og lekeaktiviteter for barna(dette på andre siden av veien, skole/bhg).
Noe manglende service, måtte spørre om det meste, ikke mulig å kjøpe noe på campingen, heldigvis bakeri og butikk i nærheten.
Sanitæranlegget var helt krise, dette skyldes i hovedsak renholdet(spes viktig i disse dager), papir ved vask var det ikke.
Vi har håndsprit var svaret.
Kjøkkenet klarte man ikke å være innpå, luktet sterkt, muggel i vinduer etc, ubehagelig.
Synd dette ikke er bedre, for plasseringen av campingen er unik, kjempe fin.

3  Takk, trondag
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Planen var to netter; ble til en. Måtte dra avgårde for å finne et rent sanitæranlegg.. Forferdelig skittent; lenge siden siste vask av dører og dørhåndtak på toalettene bla!! Veldig dumt; for beliggenhete er nydelig.

1  Takk, hege001
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Liten og koselig campingplass i fantastiske naturskjønne Luster med fjorden helt inn på campingen. Hyggelige vertskap og fine bademuligheter. Joker butikk og «Lustrabui» bakeri rett ved ! Vi koste oss her før vi kjørte over Sognefjellet! Anbefales !

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, trond116
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Dalsøren camping er en liten perle av en campingplass for den som vil nyte norsk natur og la roen senke seg. Campingen ligger idyllisk til ved Lustrafjorden og med nær tilgang på flotte turer i fjellheimen med en forfriskende dukkert ved den lille bryggs etter endt tur. Kort vei til Turtagrø og utgangspunkt for turer i Jotunheimen og. Campingen er liten og sjarmerende, koselige oppstillingsplasser for bobil og vogn, og kort vei til praktfulle Lustrabui, med ferske bakevarer hver dag fra kl 0700. Dalsøren har alt som skal til for å få fem stjerner, når den likevel ikke får det skyldes det svært slett vasking av sanitæranlegget- der er det skittent og støvete. Ikke en dag har det blitt vasket tilfredsstillende. Vår opplevelse var også at den unge mannen som tok seg av gjestene og stod for daglig drift var lite serviceinnstilt og virket stresset når han fikk spørsmål om noe. Dette bør rettes opp- da blir skåren så høy som den bør være.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 640terjev