Agoda.com
Bli belønnet med One Key
  • eDreams
18.0 km fra Askvoll Fjordhotell
Gratis parkering
Lokale smakar. Historisk miljø.
77.5 km fra Askvoll Fjordhotell
47.6 km fra Askvoll Fjordhotell
Se flere hoteller i Askvoll
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Ypperlig service, for ett hyggelig bevertning. Flotte og rene rom/leilighet. De stiller virkelig opp for gjestene dine. Meget flott og god frokost. Har ingenting å klage på. Hit kommer jeg gjerne tilbake.

Takk, ToneL20
Anmeldt 28. juli 2020

Meget godt hotell med gode og renoverte rom. Vi hadde bestilt et oppgradert rom med gode senger som jo er meget viktig. Sov meget godt da jeg fant utvordan jeg skrudde av vifta og kjøleskapet på rom. Slo ut sikringene. Begrenset matservering om ettermiddagen,restauranten stengte tidlig. Men kro i nærheten serverte enkle retter. Frokost bordet er helt på topp med de beste hotellene, ingenting manglet.
Alt i alt meget fornøyd med oppholdet selv om prisen er i høyeste laget.

Takk, sveint498
Anmeldt 12. november 2019

Vi ankom på kort varsel for et lengre opphold og eierne gjorde absolutt alt for å legge til rette for oss. Da hotellet alt var fullbooket noen av dagene vi håpet å bo der, lot de oss bo i huset deres. Dette gjorde at vi slapp å pendle i overkant langt på jobboppdraget vi var på.

Kan ellers skryte av gode og solide frokoster på hotellet, som også kan lage middag på bestilling. Vi leide også noen rom med egne kjøkken som passet ypperlig for lengre opphold. Disse rommene virket nyoppusset og hadde høy standard av renselighet.

Det som likevel gjorde mest inntrykk var de koselige eierene av dette familedrevne hotellet som virkelig står på for gjestene sine.

Romtips: Man kan be om rom med eget kjøkken.
Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Lincoln K
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Eldre hotell med enkel men hjemmekoselig standard.

Til tross for et "enkelt" uttrykk så er jeg SVÆRT imponert over husets servicenivå, vennlighet og evne til å føle oss velkomne.

Fra vi satte benet innafor døra til vi reiste følte vi at staben hadde et naturlig og ærlig ønske om å gjøre dette til en koselig opplevelse. Det var ikke intenst og påtatt men føltes ærlig og ekte.

Frokosten hadde alt man trenger, enkelt, robust og direkte. Ingen snobbetendenser men god, næringsrik mat.... og vaffelrøre.

Hotellets visuelle inntrykk er ikke noen "højdare" men her bærer ansatte hele opplevelsen og gjør oppholdet veldig bra.

Takk!

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, tedwalter
Anmeldt 8. februar 2018 via mobile enheter

Overnattet her på vei til Bulandet. Rommene er store men noe simpelt laget med balkongdører. Rommet vendte også ut mot veien slik at kjørelysene fra bilene ble godt synlige inne på rommet. Simple senger men rommet hadde mobilt kjøleskap. Pent bad men det tok 5 minutt før vannet ble varmt. Grei og enkel frokost. Veldig fornøyd med torskemiddagen de hadde. Hyggelige folk som driver stedet.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, DanI1622