“Norges vestligste spisested”

Havsalaten Kjøkken & Bar
Vurdert som nr. 2 av 3 Restauranter i Askvoll
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Norges vestligste spisested . Fersk kveite og fantastisk utsikt. Må besøkes om du drar til Værlandet- Bulandet

Takk, 11karic

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Vi var på feie på Værlandet/Bulandet og besøkte Havsalaten. Vi spiste Fish&Chips og den smakte veldig godt med god torsk fisket rett fra havet. Hyggelig og vennlig atmosfære. De stenger kl17.

1  Takk, hassanalbadri
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

De lager veldig god mat
Spasialt fish and chips
De er hyggelig og de har veldig bra service
Jeg anbefaler alle som kommer i Bulandet

1  Takk, ranyab2019
Anmeldt 5. juli 2020

Vi var en venninnegjeng som hadde planlagt en dagstur til Værlandet/Bulandet. Hadde sjekket menyen på forhånd og sett at de hadde breiflabb. Vi var der kl 14 og måtte krangle med betjeningen om å få lov å kjøpe breiflabb. De hadde en merkelig regel om at to av rettene ikke kunne kjøpes før kl 15, selv om de stengte kl 17. Etter mye om og men og mer krangling med en lite imøtekommende ansatt fikk vi lov å bestille fisken. Det var en stor skuffelse. Fisken var spiselig i kanten og rå inni. Garnityret stemte ikke helt med det som stod på menyen og blomkålpureen og gulrotpureen var kald, vi fikk stekt pølse i stedet for bacon.. Vi tror det var wienerpølser... Klaget og fikk heller fish&chips. Det var greit nok. En av de andre fikk og delvis rå fisk. De to andre i reisefølget spiste indrefilet og den var grei nok men her og var garnityret kaldt og porsjonene små. Maten var en stor skuffelse men servicen enda verre. Vi fikk ingen beklagelse, ei heller penger tilbake. Vil ikke anbefale dette stedet til noen. Ta med deg matpakke. Hørte fra bekjente at kokken ikke var på jobb denne dagen og det var tydelig. Men da burde man heller kuttet menyen til noe de behersket.

4  Takk, 526hannef
Anmeldt 26. juli 2018

Etter ein herleg sykkeltur på Værlandet og Bulandet med to vener frå Nederland, fekk vi servert verda's beste fiskegryte på Havsalaten! Restauranten har nettopp utvida lokala og har god sitjeplass både ute og inne. Butikken Joker er like ved om ein skulle trenge noko meir.
Men fiskegryte kan anbefalast på det varmaste! Mmmmm….
Lurt å sjekke åpningstida!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 178ankd

Reisende som så på Havsalaten Kjøkken & Bar, så også på

Har du vært i Havsalaten Kjøkken & Bar? Del dine erfaringer!