“Både ja og nei”

Havsalaten Kjøkken & Bar
Vurdert som nr. 2 av 3 Restauranter i Askvoll
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Hadde forventet mer av Norges vestligste kafé. Fiskesuppen smakte greit, men var nesten uten fisk og grønnsaker. Litt lite for seg gjort både inne og ute. Her er mye å hente med tanke på den sjarmerende øya kafeen ligger på.

Takk, 640terjev

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Prøvde både pizza og burger. Pizzamenyen var relativt enkel uten noe særlig beskrivelse - fikk ananas på pizzaen uten at det var oppgitt i menyen. Pizzaen hadde mer ost enn noe annet på, så den smakte ikke spesielt annet. Burgeren var en bedre opplevelse, men ikke noe mer enn man kan ordne hjemme. Ellers en hyggelig betjening, koselig sted og stort uteområde hvor man kan nyte både sol og skygge.

1  Takk, heglan
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Spiste Pannini med kylling og salat. Den var helt grei, men det kunne vært mer kylling og mer krydder. Salaten var katastrofe. Noen få kålblader og litt løk. Ingen dressing.

Takk, RolfHaugen2
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Breiflabb på menyen må bare velges, mitt i dette fiskerike er det naturlig, og dette kan de
Grei restaurant og hyggelig betjening

1  Takk, Kuga2014
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi stoppet for lunsj. Tre valgte fiskesuppe, og selv valgte jeg fish and chips. Den var åpenbart laget av førsteklasses fisk, og prisen var også svært overkommelig. Hit kommer jeg gjerne tilbake.

Takk, Halvor58

Reisende som så på Havsalaten Kjøkken & Bar, så også på

Har du vært i Havsalaten Kjøkken & Bar? Del dine erfaringer!