“Frekk betjening”

Havsalaten Kjøkken & Bar
Vurdert som nr. 2 av 3 Restauranter i Askvoll
Anmeldt 29. august 2021

Glade og fornøgde etter flott natur opplevelse på Værlandet og Bulandet,skulle me ete på Havsalaten. Gikk inn og byrja å bestille, betjening som tok bestilling blandet seg frekt inn i vår samtale, om me kunne bestille noe annet siden det var raskere å lage, og også om at han ikkje hadde tid å vente på oss som stod der òg bestilte, at vi venner Skulle ikke blande ossinn i en annens venn bestilling(det var han som bla det seg inn og sa direkte kva den eine vennen Skulle bestille). Betjeningen/kokken ropte ut over heile lokalet. Ein anna familie snudde då personal sa dei ikkje hadde pommes frites til ungane(noko me såg andre fekk på tallerkenen seinare)bestemora var lei seg fordi ho ville ta familien med på kafe og spandere middag, ein anna guttevennegjeng sa klart i frå til eit anna betjening at kokken måtte fjernes, for sånn behandling dei fekk var uhøyrt. Vi hadde lyst å gå derifrå, men dessverre var det de einaste kafeen som var open den dagen på øyane. Maten : eg var svolten. Ingenting å rope hurra for.

Takk, SvoltenJa

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Hadde forventet mer av Norges vestligste kafé. Fiskesuppen smakte greit, men var nesten uten fisk og grønnsaker. Litt lite for seg gjort både inne og ute. Her er mye å hente med tanke på den sjarmerende øya kafeen ligger på.

Takk, 640terjev
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Prøvde både pizza og burger. Pizzamenyen var relativt enkel uten noe særlig beskrivelse - fikk ananas på pizzaen uten at det var oppgitt i menyen. Pizzaen hadde mer ost enn noe annet på, så den smakte ikke spesielt annet. Burgeren var en bedre opplevelse, men ikke noe mer enn man kan ordne hjemme. Ellers en hyggelig betjening, koselig sted og stort uteområde hvor man kan nyte både sol og skygge.

1  Takk, heglan
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Spiste Pannini med kylling og salat. Den var helt grei, men det kunne vært mer kylling og mer krydder. Salaten var katastrofe. Noen få kålblader og litt løk. Ingen dressing.

Takk, RolfHaugen2
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Breiflabb på menyen må bare velges, mitt i dette fiskerike er det naturlig, og dette kan de
Grei restaurant og hyggelig betjening

1  Takk, Kuga2014

Reisende som så på Havsalaten Kjøkken & Bar, så også på

Har du vært i Havsalaten Kjøkken & Bar? Del dine erfaringer!