Jon B
    58.1 km fra Eiken Hotell og Feriesenter
    Restaurant
    Se flere hoteller i Eiken
    Anmeldt 9. juni 2018 via mobile enheter

Vi stoppet for å ta en matbit. Bestemte oss
    For biff snadder. Betalte 185 Nok for smakløst kjedig og seigt biffkjøtt sammen med chips og salat. Hentet sennep, denne var helt inntørket. Dressingen som stod på disken gikk ut for 3 måneder siden, på toalettet så var det tomt for papir inne på wc. Logg viste at siste sjekk var 28.02.nå er vi i Juni???? Kommer ikke tilbake hit.

Dato for oppholdet: juni 2018
    Takk, Frank A
    Anmeldt 20. mars 2018

Vi hadde bestilt en leilighet som vi trodde var både stor, komfortabel og av god kvalitet. Den var en katastrofe. Kloakklukt slo mot oss og leiligheten var nedslitt til langt under utleiestandard. Vi fikk byttet til visningsleiligheten som var ok, men stedet fremstår som den reneste katastrofe og burde vært stengt. Turister burde vært spart for dette. Vi betalte full hotellpris for leiligheten og hadde frokost inkludert. Denne ble levert på døra kvelden før, og daggammelt brød er ikke veldig godt. Det manglet egg og kaffe måtte vi lage selv. Ikke bra nok, rett og slett.

Romtips: Kjør forbi. Stedet er ikke egnet som utleiested.
    Dato for oppholdet: mars 2018
    Takk, Jarlen2014