“Gledelig nyåpning på Tyinkrysset.”
Anmeldelse av Tyinkrysset Fjellstue

Tyinkrysset Fjellstue
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Tyinkrysset
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Gledelig nyåpning på Tyinkrysset. God mat med lokalt preg, til greie priser. Fint sted å stoppe på E16 og ikke minst må hyttefolket bruke stedet slik at vi får beholde det.

2  Takk, 461_gee

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Etter å ha gått en tur på noen timer ved Tyinholmen var vi ganske sultne. Etter å ha sjekket mulighetene på Fondsbu, ganske fullt, satte vi kursen mot Tyinkrysset. Hadde hørt mye postivt om maten, etter gjenåpnigen, og det fikk vi bekreftet. Vi spiste blant annet en fjellburger, pent lagt opp på tallerkenen og med meget gode pommes frites. Mye og god mat, det eneste negative var at etter vår smak, kunne det vært litt mer krydret. Spiser gjerne der, neste gang vi er i området.

3  Takk, Leiv H

Har du vært i Tyinkrysset Fjellstue? Del dine erfaringer!