“Pit-stop over fjellet”
Anmeldelse av Tyinkrysset Fjellstue

Tyinkrysset Fjellstue
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Tyinkrysset
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Vi krysset over til Vestlandet, og stoppet for en kopp kaffe og kanskje noe å bite i. Vel inne ble vi møtt av et hyggelig personale. Etter å ha spritet oss vel, gikk vi for å Bente oss kaffe og et helt flak vaffel hver. Tilbehør jordbærsyltetøy. Det smakte godt enda det var noen timer siden de var stekt. Hyggelig plass. Renslig toalett fasiliteter. Positiv opplevelse. Kan anbefales.

1  Takk, AndersZorn

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Både barnepizza, elgkarbonader og fjellburger smakte bra, og betjeningen var hyggelig. Saftig kjøtt, gode poteter og pommes, og bra med grønnsaker med maten.

Takk, stianjohnsen
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Kremet oksegryte var helt ok, som forventet. Anbefaler ostekaken, den var utenomjordisk. Spesielt i kombinasjon med Irish Coffee, som man kun trenger 1 av.

Takk, 874amalieg
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Spiste en veldig god ørretmiddag ,denne middagen hadde virkelig «det lille ekstra», og kan absolutt
anbefales.

Vi kommer definitivt tilbake.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Mann-Nordby-48
Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat! Mye smak og solide råvarer! Rikelige porsjoner. Svært hyggelig personale og god og avslappende atmosfære!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 486helgas

Har du vært i Tyinkrysset Fjellstue? Del dine erfaringer!