Anmeldt 5. november 2020

ADVARSEL!
Jeg anbefaler absolutt ingen å besøke dette stedet! Daglig leder, Eva Helene Dahlstrøm Neby er kriminell! Hun har svindlet både arbeidstakerere og familien sin i årevis! Jeg har snakket med 5-6 personer som hevder at hun tidligere har sitti i fengsel.

Arbeiderne som avslører hun i svindel enten sparker hun eller permitterer og ansetter nye i dems stilling. Jeg har snakket med flere tidligere ansatte som hevder hun skylder de penger enda. Han ene sier at hun skylder han over 30 00kr.

For noen måneder siden begynte det en renholder på kroa, etter hun hadde jobbet der noen dager måtte hun være hjemme med sitt syke barn, da fikk hun beskjed om at hun ikke trengte å komme på jobb noe mer. En annen episode var da en av de ansatte var hjemme og sørget fordi moren hans hadde dødd, da fikk han også beskjed om at han ikke trengte å komme på jobb noe mer.

Den siste hendelsen jeg hørte om var en gutt som jobbet på kroa, han oppdaget at Eva Neby hadde trekt han for lite i skatt i Juli, lønnet han feil i Juli, August og September. I Juli tjente han 19518kr, skattet 2000kr og fikk 12518kr inn på konto. Her er det altså 5000kr som hverken har gått til skatt eller lønn!
Han kontaktet senere forbundet sitt, som igjen kontaktet Eva. Morgenen etter fikk han beskjed om at han ikke kunne jobbe der mer. Stillingen hans ble dagen etter utlyst på Nav.no. Noen dager senere da hun forsto at forbundet var på saken og det hun hadde gjort var ulovlig, fjernet hun annonsen og satte han opp på arbeidslistene igjen. Uken etter ble han permittert.

Dette er en slu og sleip dame fra øverste hylle. Styrets leder, Oddvar Halvdan Neby som også er Eva Neby’s mann, blir også rundlurt av Eva. Eva kommer med papirer som hun ber Oddvar skrive under på, Oddvar har parkinson og grå stær, og spørr hva dette er. Da sier hun «bare skriv under du» Det han signerer på later til å være papirer angående aksjer osv.

De andre styremedlemmene som får stjålet aksjene sine orker ikke å ta opp kampen med Eva lenger. De sier at de har kjempet mot hun i 25år, men at de har gitt opp siden det virker som hun verken har empati, sympati eller noen form for følelser, i tillegg til at hun er lystløgner! De sier at grunnen til at de fortsatt jobber her er for å ikke skuffe faren (Oddvar Neby)

Jeg fraråder dermed ALLE å reise innom denne plassen, og anbefaler ALLE til å boikotte denne bedriften! Hele bedriften med Eva Neby som leder er basert på svindel og løgn!

Dato for oppholdet: november 2020
1  Takk, 286pauldavidh
Anmeldt 16. august 2020

Rene fine rom. Frokost dårlig utvalg ser ut som om de ikke har noen kokk der. Frokost varer for kort på søndag fra 9 til kvart på ti .Overprisede rom.. Ellers er personalet blide og fornøyde. Kafeteria dårlig utvalg av mat.

Romtips: Rommene i trollstua er fine og rene men altfor dyre.
Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Odino123
Anmeldt 17. februar 2020

Her gjør de alt galt. Overpriset, den som lager mat kan umulig være utdannet. "Frokost" stenger 08.00, slik at færrest mulug rekker den. Ikke så mye å stå etter, gammelt/utgått på dato det meste som var på et lite bord. På toppen av alt er betjeningen sure, og tildels motbydelige. Her bør eier ta tak, kommer aldri tilbake.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, Turistz
Anmeldt 6. januar 2020 via mobile enheter

Koselig uformell stil med tømmer og utstoppede dyr. Det var hyggelige og hjelpsomme ansatte som stilte opp og fant løsninger. Maten var god og mer enn nok. Rommene i tilbygget var små men rene med gode senger. Det var ekstremt lytt mellom rommene. WiFi fungerte greit både på rom og i fellesområdet.

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, monam423
Anmeldt 20. juni 2019

Stort familietreff ble en traurig affære pga meget lite mat. Koldtbordet var i tillegg kjedelig sammensatt. At våre gjester gikk sultne fra bordet, varen skam. Fatene ble ikke etterfylt. Anbefales ikke!

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Wenche S