Priceline
Agoda.com
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Rommet var helt ok rent, men veldig lite og kaldt bad. Vond seng. Gammelt og sjarmerende hus fra slutten av 1800 tallet.
Vi spiste middag der da det er langt til sentrum av Rindal. Helt ok husmannskost. Og ok vin. Frokosten var enkel og god.
Uteområdet var røllete, mye rot. Og inne i hovedhuset er det mye ting overalt!
Er du på gjennomreise så er dette et helt ok sted å sove. Om du ikke er kresen når det angår senger!

2  Takk, Karinogkidsa
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Greit sted, kunne vedlikeholdt uteområder bedre så hadde det vært vesentlig triveligere, bad og toalett ganske slitt, trenger oppussing. Gammel stil med koselige rom. Hyggelige ansatte. Ingen spisesteder foruten mat på hotellet med mindre du kjører flere mil.

Takk, Foodstamp
Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Vi fant dette hotellet litt tilfeldig da vi lette etter litt nye veier og overnattingssteder på tur fra Helgelandskysten til Oslo. Rindalen, Trollheimen og området var forsåvidt kjent fra før, men hotellet var en ny opplevelse. En helt utrolig opplevelse, faktisk. Trivelige rom, lekkert og rent, deilig mat og super frokost! Vi fikk en omvisning i hele anlegget og fikk se et utrolig utvalg av verten - Morten Gåsvand - sine fantastiske fotografier.
Er du på jakt etter noe utenom det vanlige, så velg dette hotellet! En viktig ting å merke seg: de mest miljøvennlige bygninger av alle hoteller i Norge! Tømmer, med ull mellom stokkene, avispapir som isolasjon og bivoks på gulv mv.

Dato for oppholdet: august 2018
2  Takk, sisseljacobsdatterb
Anmeldt 5. august 2016 via mobile enheter

Vi var bare på desperat jakt etter noe å spise til lunsj og kom kjørende forbi trebygningen. Etter å ha gått langs det vakre og levende tunet kom vi til resepsjonen. Hotellet serverer egentligbare mat til egne gjester, men disket likevel opp med omelett til tre. Vi fikk tatt en titt om kring på småhus til leie og hvordan hver romdør hadde treutskjæring. Styltene til barna stod klare og hopping i høyet er fast aktivitet. Uvanlig trivelig tone og en unik kjærlighet til kunsten å bearbeide tre! Vi skal hjem å planlegge neste års sommerferie hit.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, 741hildew
Anmeldt 19. juli 2016 via mobile enheter

Vi er inspirert og imponert over kunnskap og vilje til å gjennomføre det unike i dette konseptet som Saga Trollheimen er. En helt spesiell opplevelse for oss som er interessert i det litt utenom det forventede. Stor innsats og integritet fra Morten og Randi. Service og kompetanse om furutrær har gjort inntrykk. Orginale og uventede opplevelser på gården. Vi reiser herfra med god følelse og mye å snakke om. Og tusen takk for oss. Vi sprer gjerne denne erfaringen. Vi oppfordrer til reisende som er villig til å reise litt lenger for å oppleve litt mere. Hilsen Espen og Tuss

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, TussB1