“Fireretters”
Anmeldelse av Signalen sjøbad

Signalen sjøbad
Vurdert som nr. 2 av 7 Restauranter i Nesoddtangen
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Valgte en fireretters, med tilhørende vinpakke, mens «barna» valgte enkel pizza. Hyggelig servering, og vinpakke som sto fint til rettene, blomkål med skate(nydelig) carpaccio: god men som godt kunne serveres litt mørere). Kveite med små gulrøtter og kål(nydelig), sjokolademousse som en super avslutning

1  Takk, frodeg801

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Måtte vente nesten en time på maten, mye støy, svært uheldig med servitør, maten under gjennomsnittet. Så har jeg en referanse på en slik restaurang også
Ikke verdt båtturen

2  Takk, HansjacobN
Anmeldt 10. juli 2020

Maten var varierende , men dog mest å hente på mer oppmerksom table service. Rart at et sted med et prangende bakeri ikke klarer å få ut kuvert brød , som attpåtil ikke er særlig velsmakende når det først kommer. Vinkarter er bra, med sympatisk prising. Det som derimot er svært leit er støy i lokalet og ikke minst mangel på skydd mot sol som blir svært sjenerende i spisesalen. Prisen på mat er i fine dine klassen , men står ikke helt i stil med det som blir levert. Vårt barn spiste Margarita pizza som var god , selv om den var litt for mye svidd her og der.

Takk, Alf-Erik E
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

På ingen måte verdt pengene. Vi satt i solsteken inne i restauranten (i døråpningen mot vest), noe som var forferdelig slitsomt på en dag med over 30 grader. Det var heller ikke så stas å sitte i døråpningen siden folk stadig gikk inn og ut. Vi bestilte dagens meny - aspargesen var for myk, tunfisken tørr, den hvite fisken (lyr?) helt ok og desserten veldig søt. Vinpakken passet ikke til maten. Litt vimsete, men hyggelig service.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, ylvamariag
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Super mat, herlige folk og fantastiske omgivelser. Vi gikk for dagens anbefalinger både med hensyn til mat og drikke. Det ble en utrolig fin opplevelse. Vi kommer tilbake!

3  Takk, Malamea

Reisende som så på Signalen sjøbad, så også på

Nesoddtangen, Nesodden
Nesoddtangen, Nesodden

Har du vært i Signalen sjøbad? Del dine erfaringer!