“Fin utsikt og greie servitriser, men en del manglet”
Anmeldelse av Signalen sjøbad

Signalen sjøbad
Vurdert som nr. 2 av 8 Restauranter i Nesoddtangen
Anmeldt 13. juli 2021

Jeg ble ønsket velkommen av en hyggelig ung dame. Hun var vennlig og grei, og det var også den andre servitrisen jeg møtte på.

Fin utsikt mot sjøen.

De hadde ikke det jeg kom for, nemlig blåskjell og pommes frites, så jeg valgte reker i stedet, røkte. Jeg hadde ikke smakt det før, og det er min egen feil at de ikke falt i smak, men da vet jeg iallfall at jeg ikke liker røkte reker. De var sikkert tilberedt på riktig måte for dem som liker dem.

Det var for lite brød til (to små brødstykker), for få servietter og ikke vann å dyppe fingrene i. Grisete.

Ikke verdt den høye prisen verken for øl (1/2 liter for 95) eller for rekene (250).

Lite utvalg i øl og bare svak øl.

Jeg kommer nok tilbake, men da velger jeg noe annet å spise.

Takk, Jan T

Anmeldt 9. juli 2021

+Meget god mat, 4-retteren er verdt pengene og størrelsen er tilfredstillende
+Fantatisk beliggenhet og stemning, på dager med godt vær
+Mulighet til å sitte ute
+Det faktum at man må ta Nesoddbåten ut til restauranten, gjør det hele til en større opplevelse

- Virker som om det er mange svært unge og uerfarne servitører

-Vi ble tilbudt det dårligste bordet i restauranten i sofa ved inngangen, på tross av reservasjon 3 uker i forveien. Med litt diskusjon fikk vi et bedre bord, noe som ikke skulle vært et problem da det var mye ledig.

5,5/6, vil absolutt anbefale og besøker gjerne igjen.

Takk, critical_traveler00
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Vi var her en onsdags ettermiddag og de brukte nesten 40 min på å servere to stk pizza som var kalde og reker som kom ti min senere. Veldig fint sted, men dårlig mat og svak service!

1  Takk, OSLovik
Anmeldt 24. juni 2021 via mobile enheter

Vi har en soft spot for Signalen, selv om vi svært sjelden har vært servicen, for maten er vidunderlig og plassering og utsikt er perfekt. I dag fikk vi en serviceminded hovmester med stålkontroll og et godt glimt i øyet, samt en servitør som leverte til terningkast 6. I dag var det rett og slett perfekt.

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, MatsU6
Anmeldt 13. juni 2021 via mobile enheter

Vi fikk bord inne selv om det var fullbooket, en god start! To av oss spiste pizza, den var veldig god! To andre spiste hummersuppe, de var ikke helt fornøyd. Når det står hummersuppe, så forventer man suppe. Ikke masse blåskjell og fisk i en tyntflytende hummerkraft. Vi måtte igjennom hele oppholdet også vente lenge på servitører og det vi hadde bestilt. 25 minutters ventetid på ett glass rødvin er alt for dårlig! Men drinkene var utrolig gode! Vi kommer igjen, og håper på litt bedre service da

Dato for besøk: mai 2021
Takk, RagBerg

Reisende som så på Signalen sjøbad, så også på

Nesoddtangen, Nesodden
Nesoddtangen, Nesodden

Har du vært i Signalen sjøbad? Del dine erfaringer!