“18 års dag”
Anmeldelse av Signalen sjøbad

Signalen sjøbad
Vurdert som nr. 2 av 8 Restauranter i Nesoddtangen
Anmeldt 7. september 2021

Vi har vært på Signalen flere ganger ved ulike anledninger og hygget oss veldig hver gang. Tenåringene trives der, og på pardate finner en jo knapt finere omgivelser. For en som er over gjennomsnittet opptatt av interiør, blir en glad av å komme inn døren. Omgivelsen ved sjøkanten er vakker, maten smaker alltid godt, og det er en god pris for en 4 retters middag av en slik kvalitet. Vinkartet svarer til mer enn forventningene, og for en som er glad i naturvin får en alltid noe godt i glasset. I anledning feiring av 18 års dag, ble det en minneverdig dag hvor vi fikk god velkomst ved dør og bord. Jubilanten selv var strålende fornøyd, også mormor på 75 :-) Vi anbefaler Signalen på det varmeste! Og jeg skal dit igjen i september med kolleger for rekreasjon og hygge etter et år med hjemmekontor!

1  Takk, 548heger

Anmeldt 7. september 2021

Nydelig restaurantopplevelse med en helt rå beliggenhet på Nesoddtangen. Anbefaler alle å sette seg på Nesoddbåten og legge middagsbesøøket hit.
God mat, nydelige viner og utsikt.

1  Takk, SaraW1736
Anmeldt 6. september 2021

Vi var en gjeng på 4 stykker som tok turen til Signalen. Jeg bestilte en salat og de andre bestilte pizza. For det første kom salaten min 30 min før alle andre sin mat, og når jeg fikk den var det hår i den. Jeg sendte den tilbake, men fikk ikke noe ny salat. Måtte si i fra to ganger om at jeg enda ikke hadde fått salaten. 30 min etter at de andre hadde spist opp fikk jeg endelig salaten. Utrolig dårlig opplevelse. Jeg fikk beskjed om at jeg kunne si i fra i kassa om dette, og få refundert maten. Det første hun spurte om er om jeg heller kan ta det på gavekort, noe som åpenbart var utelukket for en ekstremt misfornøyd gjest. Det tok også over én måned å få tilbakebetalt maten, og jeg måtte ringe dem 3 ganger for at de skulle få ordnet det.

Takk, Abjorna
Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Et godt sted å være.
Man blir beruset av utsikten, sllerede før vinen kommer på bordet! Sammen med den gode maten, vi spise dagens 4-retter, så føler man et velbehag, og ber frydefull etter litt mer vin. Servitøren iler til, og servicen er på topp hele veien. Om ikke det var nok, så lot vi oss friste til å kjøpe litt fra "delly" reolen med gode olje og annet snacks. Samt Sjefen sjøl sin kokebok som er til salgs. Nå er bare spørsmålet: når blir neste gang? Ganske snart, tenker vi.

1  Takk, fridama1
Anmeldt 3. september 2021

Rett utenfor Oslo fant vi er perle av et sted. Vi skulle feire en bursdag og ville gjøre noe helt spesielt. Vi fikk et bord helt ved vannkanten, valgte ut noen gode viner fra et omfattende vinkart. Vi bestillte stedets spesialitet som var fireretter. Det ene nydelige retten etter den andre ble servert med en profesjonalitet man sjeldent ser i dag. Avstemte smaker og rause porsjoner av sjømat og lokale råvarer. Dette er er sted man kan ta med kjæresten sin for en romantisk kveld, venner for en feiring eller storfamilien. Cocktailmenyen var en drøm. Anbefales på det varmeste.

1  Takk, cecilieh616

Reisende som så på Signalen sjøbad, så også på

Nesoddtangen, Nesodden
Nesoddtangen, Nesodden

Har du vært i Signalen sjøbad? Del dine erfaringer!