“Flott opplevelse, både mat og service”
Anmeldelse av Signalen sjøbad

Signalen sjøbad
Vurdert som nr. 2 av 8 Restauranter i Nesoddtangen
Anmeldt 29. oktober 2021

Vårt første besøk hit blir ikke det siste!
Vi startet aftenen utendørs rundt bålpanna. En særdeles spennende opplevelse med smaking på fantastisk brandy fra Spania, og med dertil interessant historie rundt produksjonen av denne.
Aftenen fortsatte vi inne i restauranten. Moderne, med en hyggelig og lun atmosfære.
Vi var seks stykker som fikk servert en utmerket fem-retters med fantastisk god vin. Alt flott presentert av restaurantsjef Jessica og hennes blide servitører.
Takk for en særdeles hyggelig opplevelse til dere!
En høydare!

Dato for besøk: oktober 2021
Takk, lindasY8103LF

Anmeldt 2. oktober 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, god service, hyggelige, profesjonelle og kyndig betjening = en minneverdig aften. Vi koste oss Glugg!

Dato for besøk: oktober 2021
Takk, 465ulfl
Anmeldt 2. oktober 2021 via mobile enheter

Et fantastisk beliggende restaurant som vi har besøkt mange ganger, men dessverre ble vi skuffet denne gangen. Vi var der til lunsj. Det var tomt for pommes frites. På menyes sto moules frites og fish & chips, samt rekesmørbrød, fiskesuppe og ulike pizzaer. To retter bortfalt siden pommes frites ikke kunne leveres. Vi tok da fiskesuppe. Denne besto av fiskebuljong, noen få (7-8) blåskjell og noen få ihjelkokte gummiaktige hvite fiskestykker. Brød ved siden av. Tidligere har vi fått nydelig foccaccia og vispet smør ved ankomsten, men nå kom intet på bordet før vi fikk maten. Detre syntes vi var stusselig, og prisen for den kjedelige suppa var i drøyeste laget. Vi måtte stadig selv be om å få etterfylt vann. (Bra vinkart, noe som derfor gir anmeldelsen en 2`er istedenfor 1). Vi bestilte også 4 coctails etter maten. Disse ble etterlyst etter 20 minutter, men var da enda ikke påbegynt. Nei, dette var dårlige greier.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Unni9
Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Dro ut til Signalen på date og hadde en fantastisk kveld i solnedgangen. Vi ble møtt i døren av blide servitører og ble varta opp gjennom hele kvelden. Anbefaler å spise 4-retteren med ekstra tillegg som østers og sjøkreps. De ansatte har god peiling på vin og mat, og vi følte oss godt ivaretatt. Anbefaler å ta turen ut!

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, 42martes
Anmeldt 7. september 2021

Vi har vært på Signalen flere ganger ved ulike anledninger og hygget oss veldig hver gang. Tenåringene trives der, og på pardate finner en jo knapt finere omgivelser. For en som er over gjennomsnittet opptatt av interiør, blir en glad av å komme inn døren. Omgivelsen ved sjøkanten er vakker, maten smaker alltid godt, og det er en god pris for en 4 retters middag av en slik kvalitet. Vinkartet svarer til mer enn forventningene, og for en som er glad i naturvin får en alltid noe godt i glasset. I anledning feiring av 18 års dag, ble det en minneverdig dag hvor vi fikk god velkomst ved dør og bord. Jubilanten selv var strålende fornøyd, også mormor på 75 :-) Vi anbefaler Signalen på det varmeste! Og jeg skal dit igjen i september med kolleger for rekreasjon og hygge etter et år med hjemmekontor!

1  Takk, 548heger

Reisende som så på Signalen sjøbad, så også på

Nesoddtangen, Nesodden
Nesoddtangen, Nesodden

Har du vært i Signalen sjøbad? Del dine erfaringer!