“God mat og ikke særlig dyrt, bra utvalg av øl, men noe manglet.”
Anmeldelse av Nesodden Vertshus

Ingen bilder tilgjengelig
Har du et bilde?
Legg det til.
Nesodden Vertshus
Vurdert som nr. 5 av 8 Restauranter i Nesoddtangen
Anmeldt 19. juli 2021

Maten var bra, og bra utvalg av øl. Fin uteplass.

Men jeg rygger alltid litt tilbake når servitører ikke kan uttale "pommes frites", "entrecôte" og "India Pale Ale" riktig. Det burde jo være del av yrket deres å iallfall prøve å få slikt riktig. Jeg ble tilbudt alle tre som henholdsvis "påmmfri", "entrekå" (t-en skal uttales i begge rettene) og "Indian Pale Ale" (den er ikke indisk, og det skal ikke være n her). Jeg trekker to stjerner for det. Jeg er et petimeter på det området. :( :)

3  Takk, Jan T
Anmeldt 23. mars 2021

Et fantastisk lekkert take-awaymåltid forgylte dagen vår (bryllupsdag). Entrecôte, bearnaise, friterte poteter, asparges og sjokolademousse med bringebärcoulis - som vi får det når vi er i Paris!
Höy klasse på maten, meget vel verdt prisen.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, X1165JGanderse
Anmeldt 13. november 2020

Dato for besøk: november 2020

Reisende som så på Nesodden Vertshus, så også på

Nesoddtangen, Nesodden
Nesoddtangen, Nesodden

Har du vært i Nesodden Vertshus? Del dine erfaringer!