Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Trollkirka på
fra USD 1 439,57
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Flott opplevelse med vannet som kom fossende ned gjennom hullet i taket. Dette er noe som bare må oppleves

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, pidragen-no
Anmeldt 19. august 2017

Gåturen opp er lang og ikke spesielt tilrettelagt. Beregn god tid. Men, straks du er der, så er det en flott fjellhule å se på.

Dato for opplevelse: september 2016
Takk, ohegge
Anmeldt 9. august 2017 via mobile enheter

Litt tøffere en forventet, men vel investert.
Flott tur med en fantastisk belønning når du kommer fram. Barna koser seg, og de voksne er fornøyd med seg selv. Dette i tillegg til en flott naturopplevelse , anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2017
2  Takk, oskarlyngstad
Anmeldt 26. mars 2016

Flotte grotter og huler som er spennende og lærerike å utforske for barna. Passer best å besøke dette stedet på sommeren. Jeg har gått der noen ganger før, men greide å rote oss litt vekk på snøføre helt i starten. Det så også ut som vi var blandt de første som hadde vært opp i år siden det ikke var et spor å se fram til hovedgrotta.

Dato for opplevelse: februar 2016
Takk, ramstein
Anmeldt 15. juli 2015

Beregn omtrent 90 minutter gange i variert terreng hvor siste del er tildels ulendt.
De fleste klarer dette greit, men sørg for egnet fottøy og at håndveska blir igjen i bilen.
Når du først er fremme ved målet får du en ganske unik opplevelse med fossefall inne i fjellet og spenning for alle uansett alder.
Husk å ta med en god lykt da dette er påkrevet i minst en av grottene. LED på mobil duger, men det kan hende du vil bruke dette batteriet på noe annet.
Ta med familien på en unik naturopplevelse i storslagen natur!

Dato for opplevelse: juli 2015
1  Takk, trhnil