Fantastisk plass😎

Fantastisk opplevelse, god trim både opp og ned. Med en god stopp på toppen og i hulene må man... les mer

Anmeldt 25. juli 2020
kraftkar
Tønsberg, Norge
Spektakulært

Dette er en obligatorisk opplevelse på Romsdalskysten. Ok parkeringsmuligheter. Turen opp er... les mer

Anmeldt 21. juli 2020
HCMy
Lillestrøm, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Elnesvågen
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Hadde en fantastisk tur til grottene. Spesielt den tredje grotten var kul å oppleve. Vel verdt turen! :)

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Stineeeeee
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Flott opplevelse med vannet som kom fossende ned gjennom hullet i taket. Dette er noe som bare må oppleves

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, pidragen-no
Anmeldt 19. august 2017

Gåturen opp er lang og ikke spesielt tilrettelagt. Beregn god tid. Men, straks du er der, så er det en flott fjellhule å se på.

Dato for opplevelse: september 2016
Takk, ohegge
Anmeldt 9. august 2017 via mobile enheter

Litt tøffere en forventet, men vel investert.
Flott tur med en fantastisk belønning når du kommer fram. Barna koser seg, og de voksne er fornøyd med seg selv. Dette i tillegg til en flott naturopplevelse , anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2017
2  Takk, oskarlyngstad
Anmeldt 26. mars 2016

Flotte grotter og huler som er spennende og lærerike å utforske for barna. Passer best å besøke dette stedet på sommeren. Jeg har gått der noen ganger før, men greide å rote oss litt vekk på snøføre helt i starten. Det så også ut som vi var blandt de første som hadde vært opp i år siden det ikke var et spor å se fram til hovedgrotta.

Dato for opplevelse: februar 2016
Takk, ramstein