Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Trollkirka på
fra USD 1 423,77
Anmeldt 20. juli 2020

Det går bratt oppover og for oss som har en helt grei form ble det litt pauser. Men det ble en nydelig tur. Fossefallet følger deg nesten hele veien og det er små stier ned der hvor du kan slappe av før du går videre opp. Nydelige utkikkspunkt finner en på veien også.
Det var tungt å gå opp men verd det. For en spennende attraksjon. Helt fantastisk, anbefales på det varmeste. Men husk hodelykt og vær forsiktig. Og hvis du følger Google maps så kommer du feil men der er et skilt med hvor du skal kjøre for å komme rett. Min veibeskrivelse fra Molde sentrum ville vært, kjør mot Atlanterhavsveien. 15min før ser du skiltet til Trollkirka parkering.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, 884ireneh
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Hadde en fantastisk tur til grottene. Spesielt den tredje grotten var kul å oppleve. Vel verdt turen! :)

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Stineeeeee
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Flott opplevelse med vannet som kom fossende ned gjennom hullet i taket. Dette er noe som bare må oppleves

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, pidragen-no
Anmeldt 19. august 2017

Gåturen opp er lang og ikke spesielt tilrettelagt. Beregn god tid. Men, straks du er der, så er det en flott fjellhule å se på.

Dato for opplevelse: september 2016
Takk, ohegge
Anmeldt 9. august 2017 via mobile enheter

Litt tøffere en forventet, men vel investert.
Flott tur med en fantastisk belønning når du kommer fram. Barna koser seg, og de voksne er fornøyd med seg selv. Dette i tillegg til en flott naturopplevelse , anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2017
2  Takk, oskarlyngstad