“Norges beste vårruller.”
Anmeldelse av Sophas Takeaway

Sophas Takeaway
Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Sokna
Anmeldt 12. september 2021

Jeg og min mann har spist hos sophas helt siden starten. Vi har aldri smakt bedre vårruller, de er crispy og helt nydelige. Elsker også vegetarsushui med avokado. De har mange spennende retter. De har take away og hyggelig restaurant. Vi elsker dette stedet. Hilsen Anne-Elisabeth og Jan Erik

Dato for besøk: september 2021
Takk, Experience497766

Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Maten var ok, selv om beskrivelsen av styrken ikke stemte helt godt (alt for sterk). Men effektiviteten er dårlig - de hjelper ikke hverandre når køen er lang, det tok evig lang tid å få maten, selv om vi var få i restauranten. Andre kunder klagde på det samme. Skal de lykkes så må de gå igjennom hvordan effektiviteten kan bedres kraftig - vi kommer iallefall ikke igjen.

Takk, Gry O
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig autentisk thaimat, spiste kylling m cashewnøtter og pad thai. Veldig hyggelig betjening og rask servering. Anbefales!!

Takk, Tonlarse
Anmeldt 18. mai 2021 via mobile enheter

Vi kom inn og møtte hyggelige ansatte, bestilte 2 retter, red curry wok og svin sur søt saus, raskt levert og passe store porsjoner, smakte fortreffelig og bare freshe råvarer, anbefales virkelig til alle og stoppe her, vi kommer tilbake.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, JohnChefNorway
Anmeldt 21. april 2021

Kjøpte:stekt ris, hamburger med pommes og sushi. Store porsjoner, som så delikate ut på tallerken. Alle tre var superfornøyd med sin rett ! Smakte fantastisk

Dato for besøk: april 2021
Takk, Mona S

Reisende som så på Sophas Takeaway, så også på

Hønefoss, Ringerike

Har du vært i Sophas Takeaway? Del dine erfaringer!