“Fekk det eg var på jakt etter”
Anmeldelse av Rustad Kafe

Rustad Kafe
Vurdert som nr. 2 av 3 Restauranter i Sokna
Beskrivelse: Rustad kafe ble etablert i 1947, og har vært i kontinuerlig drift siden. familien Rustad eier og driver stedet som er etablert på Sokna, langs riksveg 7 midt mellom Oslo og Gol. Vi serverer tradisjonell Norsk mat. Vi lager våre egne medisterkaker, Kjøttkaker, Karbonader, Snitzel, gjerne sammen med nyrørt tyttebær og kålstuing! Vi har også lunchretter, omeletter, smørbrød, baguetter, rundstykker, Vafler, hamburgere og A.la carte retter og mye mer!
Anmeldt 10. juli 2021

Trivelig plass å stoppa for lunsj. Bra utval av kvardagsmat – noko du ikkje får på ein bensinstasjon. Ville ha rundstykke med pålegg, og det fann eg her. Lokalet er reint, triveleg og kan nok verka trongt. Kafeen ligg attåt vegen og har godt med parkeringsplass.

1  Takk, Trehar

Anmeldt 30. november 2020

Hamburgeren på denne kafeen er den verste vi noensinne har spist. Den var hard og tørr og baconet var også ihjelstekt. I tillegg kostert 2 hamburgere i underkant av kr 500!!! Styr unna denne kafeen!

Dato for besøk: november 2020
Takk, 107olavs
Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

Det ble elgkarbonader på vei hjem fra fjellet.
Herlig smak, deilig rørt tyttebær, og myyyye kålstuing.
Til tider veldig trangt i køen mot kasse, matbestilling. Her må noen ta tak og be folk holde avstand!!

1  Takk, SveBra
Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

Dette er en veikro må få stjerner etter det. Jeg har kjørt forbi Sokna i veldig mange år uten å stoppe. Etter Aftenpostens anmeldes stoppet vi for en middag på vei til fjells. Ypperlig middag , fisk, til en grei pris, ca 200 kr inkludert kaffe . Hyggelig betjening, rent og korona vennlig. Anbefales!

2  Takk, H2O40
Anmeldt 10. september 2020

Etter en strålende anmeldelse i Aftenposten fant vi ut at vi skulle kombinere en utflukt med et besøk på dette stedet. Og dette må jo vurderes ut fra at dette er en veikro, og innenfor dette segmentet utvilsomt blant det beste. Men vi må være ærlig å si at opplevelsen var gjennomsnittlig, ikke dårlig men helelr ikke svært bra. Vil uansett anbefale stedet når man kjører den veien.

2  Takk, torel708

Reisende som så på Rustad Kafe, så også på

Har du vært i Rustad Kafe? Del dine erfaringer!