“Lønningspilsen”
Anmeldelse av Da Vinci

Da Vinci
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Follebu
Anmeldt 11. juli 2016 via mobile enheter

Skulle bare ut for å drikke noen pils på Da Vinci, hadde ikke vært der før men fikk høre att de hadde god mat. Vi var en vennegjeng som valgte litt forskjellig alt fra pizza til biff, og jeg må si det var virkelig ei positiv overraskelse. Maten var knall god, servitøren var hyggelig og kompetent. Da Vinci er et lite nett restaurant som anbefales, prisene er også ingenting å utsette på.

Eneste som ikke ga full pott var lokalet i seg selv, litt omstendig og litt tett luft.

Dato for besøk: mars 2016
Takk, Matvrak87

Anmeldt 16. juni 2015

På vei ned fra Skeikampen var vi på utkikk etter et sted å spise en sen lunsj, og stoppet opp da vi så skiltet Da Vinci. Hørtes ut som en italiensk restaurant hvor vi kunne få noe lett å spise. De serverte da også en veldig god pizza der, og en god salat med et fabelaktig tyrkisk brød til. Krydderet på salaten var nok mer tyrkisk enn italiensk. :) Det nanbrødet er verdt en stopp alene! Kun en servitør, men veldig effektiv og hyggelig så det gikk smidig på tross av mange gjester. Store porsjoner til en rimelig penge. Enenste minuset var egentlig tett luft og litt mangel på atmosfære. Men det er nyåpnet, så dette kommer seg sikkert. Vi kommer igjen!

Dato for besøk: juni 2015
Takk, MarianneT876

Har du vært i Da Vinci? Del dine erfaringer!