“Ferie ”
Anmeldelse av Da Vinci

Da Vinci
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Follebu
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Kjørte hit fra Segalstad hvor vi var på besøk.
Bestilte 3 ulike retter Pasta, Biff og tyrkisk kebab. Alle var godt fornøyd og mett å god, vil anbefale Da Vinci for en stopp på veien, eller om en vil ha en god middag med venner eller familie

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, LauritsM

Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Stoppet i Follebu etter en lang sykkeltur.Kjempesultne og sugne på noe mat med mye smak.Vi koste oss i fine lokaler og maten var kjempe god og personalet hyggelige.
Heidi og Arne

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, 994heidir
Anmeldt 11. august 2017

Stedet var litt pregløst og innehaveren (?) manglet totalt smil. Maten var gjennomsnittlig og kom ganske raskt til bordet. Noen burde kjøpe hodetelefoner til innehaverens barn (?) som satt og spilte på et nettbrett med veldig høy lyd stort sett hele tiden. Den unge mannen på kjøkkenet var veldig hyggelig og smilende og trakk det hele godt opp.

Dato for besøk: august 2017
2  Takk, Anne Berit G
Anmeldt 11. juli 2016 via mobile enheter

Skulle bare ut for å drikke noen pils på Da Vinci, hadde ikke vært der før men fikk høre att de hadde god mat. Vi var en vennegjeng som valgte litt forskjellig alt fra pizza til biff, og jeg må si det var virkelig ei positiv overraskelse. Maten var knall god, servitøren var hyggelig og kompetent. Da Vinci er et lite nett restaurant som anbefales, prisene er også ingenting å utsette på.

Eneste som ikke ga full pott var lokalet i seg selv, litt omstendig og litt tett luft.

Dato for besøk: mars 2016
Takk, Matvrak87
Anmeldt 16. juni 2015

På vei ned fra Skeikampen var vi på utkikk etter et sted å spise en sen lunsj, og stoppet opp da vi så skiltet Da Vinci. Hørtes ut som en italiensk restaurant hvor vi kunne få noe lett å spise. De serverte da også en veldig god pizza der, og en god salat med et fabelaktig tyrkisk brød til. Krydderet på salaten var nok mer tyrkisk enn italiensk. :) Det nanbrødet er verdt en stopp alene! Kun en servitør, men veldig effektiv og hyggelig så det gikk smidig på tross av mange gjester. Store porsjoner til en rimelig penge. Enenste minuset var egentlig tett luft og litt mangel på atmosfære. Men det er nyåpnet, så dette kommer seg sikkert. Vi kommer igjen!

Dato for besøk: juni 2015
Takk, MarianneT876

Har du vært i Da Vinci? Del dine erfaringer!