Orbitz.com
Travelocity
eDreams
Anmeldt 3. november 2019 via mobile enheter

Rom som en munkcelle. Ingen såpe på badet. Restaurant og bar dyrt og tregt. Ingen i baren uten at en plinger. Dødt øl på tapp og rådyr mat. Maten er på gatekjøkken nivå. Styr unna. Frokost eneste lyspunkt. Den var ok!

Dato for oppholdet: november 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, _yvindr887
Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Jeg sov der 1 natt. Greie rom med en behagelig myk seng. Veldig hyggelig personale og du blir tatt godt i mot. Deres egen produserte øl var god og verdt å prøve. Maten var veldig skuffende. Bestilte dagens og den var forferdelig. Brent kjøtt og rå grønnsaker som smakte skittent vann. Frokosten var så enkel som du kan få det. Savnet den typiske hotell frokosten.

Dato for oppholdet: august 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, jonaB8301FM
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Bodde på hotellet under årets Etnemarknad.
Rommene er greie. Små bad men rent og pent. Frokosten er grei. Du får det du trenger men ikke noe mer.
Gode senger men ganske varmt på rommene.
Største minuset er likevel at det ikke er skikkelig toalettpapir på do men sånne engangsservietter.
Burde være enkelt å gjøre noe med. Hyggelig personale. Kommer sikkert tilbake.
Enkelt og greit hotell. Men stive døgnrpriser. Betalte nesten 1300 kr for et enkeltrom

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, torgeir1983
Anmeldt 14. april 2019 via mobile enheter

Meget god service på hotellet i det trivelige tettstedet Etne.
Mat og drikke holdt også høy kvalitet.
Men her stopper også superlativene.
En ubestemmelig lukt i gangen gjorde oss skeptiske. Heldekkingstepper i gang og på rommet like så.
Rommet var stort men møblert med gamle, litt slitte møbler.
Frokosten var god, men «kaffe testen» ble ikke bestått. Maskinkaffe er skjelden god.
Vårt største ankepunkt er likevel prissettingen.
Kr 1 780,- per døgn er stivt. Likeså 0.4 l øl til kr 109,-
Hotellet har neppe stor konkurranse, men kunne nok tjent på å balansere prisnivået.
En spesiell takk til resepsjonist- og servitør som reddet middagen vår da resturanten var gjort om til annet formål!
Totalt sett et hyggelig opphold.

Dato for oppholdet: april 2019
2  Takk, bmwcs1969
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Ble tatt imot av hyggelig resepsjonist, som raskt sjekket meg inn.
Fint og rent hotell. Enkel, men god standard.
Frokosten var virkelig ikke noe å rope hurra for. Her var det svært lite utvalg. Eneste varme alternativ er noen slappe speilegg. Ingen juice/melk dispenser.

Kommer gjerne igjen, men håper frokost-opplevelsen kan heves et par/fem hakk.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Morts83
FuglFonixHotel, Daglig leder på Fugl Fønix Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2018

Takk for tilbakemelding Morten!
Vi pleier å få skryt for frokosten, så denne dagen har det nok ikke vært helt på topp. Vi bruker mugger for melk og juice pga mengde.

Vi gleder oss til å ta deg imot som gjest igjen, og håper vi klarer å levere en god frokost til deg som er opp til standard!