“Naturopplevelser og god mat”
Anmeldelse av Etne Camping

Etne Camping
Vurdert som nr. 2 av 4 Restauranter i Etne
Anmeldt 2. august 2021

Vi hadde base på Etne camping og reiste ut med motorsykklene for mange flotte naturopplevelser, ble også en tur til Haugesund. En perfekt plass å bo med mange attraksjoner i nærheten. Den uken vi bodde der opplevde vi veldig god service, rene sanitær anlegg og veeeeldig god mat på restauranten. Anbefales på det varmeste.

1  Takk, Mc-bobil-turist

Anmeldt 31. mai 2020 via mobile enheter

Topp mat og kaffi.Nydelig beliggenhet ved lakseelva i Etne.Ca 1 time kring fra Haugesund.Gangavstand fra Etne sentrum
med handlesenter

Dato for besøk: mai 2020
Takk, olavlassea
Anmeldt 19. januar 2020 via mobile enheter

Alltid god middag på Etne Camping! Grei plass å stoppe, på veg him fra fjellet! Hyggelig betjening! Anbefales!

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Alsaker
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Etter gjentatte besøk på Hansahølen på Etne camping for å ete middag, så vil eg anbefale stedet.
Kjempegode heimelaga middager, store nok porsjoner og veldig velsmakande. Har både dagens rett og alacarte menu.
Fine omgivelser med mulighet for å sitje ute å ete.
Greie priser på maten.
Trivelig betjening!!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, daalvsv
Anmeldt 19. juni 2018

God mat og god service i koselige lokaler. Rent og fint. Har får man til og med servert villaks som er fisket i Etneelva. Leier ut hytter og har god plass til telt og bobiler.Kan absolutt anbefale denne plassen.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, Leif H

Reisende som så på Etne Camping, så også på

Har du vært i Etne Camping? Del dine erfaringer!