“Hjemmekoselig”

Hos Anna
Vurdert som nr. 1 av 1 Dessert i Vøyenenga
Kjøkken: Kafé
Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

Kafeen er liten, men stor sjarm. Her er gamle møbler, kasser og kabelruller blitt brukt som bord og stoler både inne og ute. Et så hjemmekoselig og trivelig besøk, at det skal gjentas. Og med en blid og imøtekommende ansatt, ble opplevelsen riktig så koselig.

Takk, Jan G
Anmeldt 16. juli 2016 via mobile enheter

Etter en spasertur gikk vi innom Hos Anna på Wøyen. Et koselig gammelt sted med atmosfære. Kommer du dom gjest her må du belage deg på litt tid. Serveringspersonalet er ansatt i Bærum Arbeidssenter og de yter en god og naturlig service. Menyen var litt amputert pga manglende varelevering, men paien smakte fortreffelig.
Anbefaler alle å legge turen innom Hos Anna for å skape et godt miljø. Ypperlig for en liten pause om du bruker gangveiene rundt i området.
Tusen takk til de hyggelige jentene i kafeen. Dere er utrolig serviceminded!

Takk, ush2014

Reisende som så på Hos Anna, så også på

Har du vært i Hos Anna? Del dine erfaringer!