“Her er det forbedringspotensial ”
Anmeldelse av Kystkroa Skjæløy

Kystkroa Skjæløy
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Manstad
Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

Har besøkt Kystkroa mange ganger siden den åpnet, og er veldig glad vi har ett slik tilbud i havna. Må dessverre si at vi synes kvaliteten på maten har blitt dårligere. Ved siste besøk klaget vi på delvis rå blåskjell uten særlig respons. Hamburgerne var tørre og gjennomstekte, med ost som var overstekt, og kjedelig brød. Tror det hadde vært en ide med en mer variert meny, og mer folkelig mat. Dagens, pizza, reker og lignende. Positivt er kalde ølglass, brødet til blåskjellene og hyggelig betjening.

Takk, Jørund S

Anmeldt 19. mai 2018 via mobile enheter

Vi har besøkt Skjæløy flere ganger de siste årene, og som oftest bestilt de velsmakende burgerne, med søtpoteter, aioli og en rimet halvliter San Miguel. Nam!

Men nå er det slutt på moroa. Vi var begge enige om alt burgerne hadde en usmak. Det var tydeligvis innkjøpte frossenburgere, pyntet med en plastlignende kald osteskive. Ny "kokk"?

Den eneste trøsten var at jeg hadde med tyggegummi, som kunne dempe den ekle smaken i munnen. Takk for følget, Skjæløy kro; vi kommer selvfølgelig ikke tilbake.

Takk, helge m
Anmeldt 12. september 2017 via mobile enheter

Hadde konfirmasjon på dette fremragende sted, hvor mat, servering og ikke minst service var helt i topp.
Kan på det kraftigste anbefales også for familie med barn.

Takk, FFFredrikstad
Anmeldt 20. august 2017 via mobile enheter

Jeg har fått en dårlig fiskesuppe på Kystkroa i fjor, og var skeptisk, men Mannen liker hamburgeren og fikk overtalt meg til et nytt forsøk i dag. Det blir siste besøk for mitt vedkommende. Jeg prøvde fiskesuppa igjen, da den ble anbefalt av servitøren. Men da suppa kom, var den kornete, smakløs og full av steinbit med mer fett enn fiskekjøtt på bitene. Laksebitene og rekene var få og overkokt. Generelt får en langt bedre fiskesuppe ved å tine opp en Findus.

Mannens hamburger falt fortsatt i smak, med søtpotetchips og aioli, men fiskesuppa var så elendig at den drar samlekarakteren ned til to.

Takk, irijen
Anmeldt 27. juli 2017 via mobile enheter

Var her med fire barn i alder 2-8, siden våre barn er glad i fiskemat ba vi om å velge fra normal meny, siden barnemeny kun tilbyr nuggets og hamburger. Det gikk greit å få halv porsjon, men kjøkkenet ville ikke har merarbeid med å endre noe mer. Greit nok, men tydelig at kjøkkenet ble oppgitt. Maten er helt OK, ikke noe kulinarisk opplevelse. Tydelig at de ansatte er unge sommervikarer og det er helt greit, men savner et smil til servicen!
Håper virkelig at servicen kommer seg litt og at stedet består, men kanskje maten løftes litt!

1  Takk, Ellinoor

Reisende som så på Kystkroa Skjæløy, så også på

Fredrikstad, Fredrikstad kommune

Har du vært i Kystkroa Skjæløy? Del dine erfaringer!