“Nydelig middag på Slippen”
Anmeldelse av Kystkroa Skjæløy

Kystkroa Skjæløy
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Manstad
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Super service! Nydelig kveite! Han unge kule mannlige servitøren har skjønt sitt yrke!

Blåskjell til forrett som også var veldig bra. Barna fikk hamburger fra lokal slakter og pizza. Alle fornøyde !

1  Takk, 451christoffert

Anmeldt 26. juli 2021

Vi(3 personer= hadde bestilt bord til kl 1900 og fikk etterhver spisekartet og fortatt bestilling. Indrefilet x2 og 1 hamburger. Drikke kom ganske fort,men på maten ventet vi i 1,5 timer....................... Hamburgeren m/pommes frites var bra,men indrefileten,som skulle være medium stekt var gjennomstekt og seig. Tilbehøret var lunket det også-
Midt i måltidet /etter mer en 20minutter) kom det poteter på bordet.
Servitørene gjorde sitt beste,men organiseringen på kjøkkenet fremstod som lite profesjonelt. At det kommer mange gjester på en slik fin sommerdag ,burde det
vært planlagt for. I det minste burde vi fått opplyst ved ankomst at kjøkkenet hadde liten kapasitet,og at lang ventetid kunne påregnes.

Takk, kire0616
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Vi dro ned for å spise pizza, får da beskjed om at pizza har dem ikke før om ihvertfall 1 time. Bestiller da plain spagetti til kresen unge, og må betale sjokkerende 200kr!! Servitørene virker litt uerfarne, men hyggelig! Ellers god mat, spiste rekesmørbrød, biffsmørbrød og blåskjell! Brød og smør til forrett, mulig dem var tomme for brød og måtte kompensere med flerkorn fra butikken? Så det var litt skuffende.. Var bedre sist gang vi var der i Juni, så litt uflaks muligens!
Vi prøver igjen og håper dem har pizza da!
Skjerpings på 200kr for spagetti, når dere ikke kan levere noe så vanlig som pizza. Derfor midt på treet denne gang!

Takk, Liselotte K
Anmeldt 14. juli 2021

Fine lokaler og plassering av resturant, flott beliggenhet. Men svært dårlig kundeopplevelse for oss. For da ankom resturanten, tok det lang tid før vi ble satt til et bord, og enda lenger tid tok det for å få bestille. Vi bestilte en pizza og en hamburger, men måtte vente 1 1/2 time før maten kom. Dessverre var heller ikke maten noe smaksløkene ropte hurra for heller. Uff trist, når alt ligger til rette for en fantastisk resturant.

Takk, R248GEthereses
Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Vi syntes dette stedet lå nydelig til med utsikt til vannet! Hadde med små barn som fikk overraskelsespose med tegnesaker ogklistremerker i. Så fikk vi servert herlig mat, piggvar med en utrolig god og smaksrik grønnsakspure ved siden av. Synes det var topp!

Dato for besøk: august 2020
Takk, 777jannem

Har du vært i Kystkroa Skjæløy? Del dine erfaringer!