“Fantastisk utsikt og nydelig mat”
Anmeldelse av OscarBrygga

OscarBrygga
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Tonnes
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte dagens kveite som ble servert med grønnsaker og en nydelig saus. Kunne hatt litt mer grønnsaker men fiskekvaliteten kompeserte godt for det. Barna var kjempefornøyde med burger og pølse. Autentisk nordnorsk stemning med lokal innehaver. Du ser rett ut til storhavet, blant ammer mot Hestmannen som stikker rett opp av havflaten. Her går det også båt videre til Rødøyløva, hurtigbåt til Bodø med mer. Restauranten ligger på Tonnes ca 15 minutter avstikker fra krysset hvor du kjører til Kilboghavna (fergeleie). En helt fantastisk fin kjøretur men flere strender langs ruta.

Takk, Lillfia76

Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

God fiskesuppe, dessverre hadde personalet noe å gå på hva gjelder service og humør. Prøv lokal arbeidskraft neste år! Kommer tilbake

Takk, Curiosity720279
Anmeldt 15. juli 2019

Det var en mandag med sol, og vi satt ute i herlig vær og omgivelser. Ikke mange gjester, så personalet tok seg godt av oss. Vi satset på havets retter.
En tidligere kjøkkensjef fra fiskerestaurant i Stavanger var meget fornøyd med den stekte tørrfisken og tilbehør. En tidligere kjøkkensjef fra No 3 i Mo var meget fornøyd med sjømatpastaen, og ikke minst vinsausen. Torsketungene var sprø. Absolutt godkjent. Det hadde blitt full uttelling hadde ikke vært for den kjedelige og smakløse fiskesuppa. Det ble en utmerket kveld. Det bør det jo også bli, for de er rimelig høgt prisa.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Inge M
Anmeldt 30. juli 2018

Etter vår rundtur i Nord-Norge var vi motivert for en kjøttmiddag. Helt til en servitør kom med dagens 3-retters, røkt hvalbiff til forrett, pannestekt uer til hovedrett og en pannacotta til dessert. Etter mange store matopplevelser på vår tur så er denne på pallplass. Supergodt.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, jansteinarhanssen
Anmeldt 19. juli 2017 via mobile enheter

Trodde vi kom til fiskens hjem distrikt, men ble veldig skuffet. Smakløs stekt tørrfisk, og tørrstekte/oppvarmede torsketunger. Simpelt tilbehør, den raspede gulroten var god. Prisen var høy I forhold til produktet. Den ene av betjeningen beklaget og prøvde å pynte på ved å tilby fri dessert. Vi overnattet, rom og Frokostbrett var OK. Naturen og utsikten fantastisk. Synd med matopplevelsen

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 895gretev

Har du vært i OscarBrygga? Del dine erfaringer!