“Bra opplevelse”
Anmeldelse av OscarBrygga

OscarBrygga
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Tonnes
Anmeldt 13. august 2021

Kom med egen båt, og fikk servert en god hvalbiff på Oscarbrygga. Trivelig og svært serviceinnstilt vertskap. Fikk også leie en badstu med nydelig utsikt over fjorden til en rimelig pris. Gjestehavna til Tonnes Havne- og båtforening var også bra med gode fasiliteter, og det er gangavstand mellom disse anleggene. Det eneste som manglet var en litt fyldigere vinmeny.

Takk, Canaria2018

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

En opplevelse jeg helst vil glemme, og kommer ikke tilbake før det blir ny eier. Eier av stedet mangler alt av sosiale antenner og service innstilling. I tillegg til at vi måtte vente nesten en time på maten. Forøvrig var det noen blide jenter som serverte
Som gjorde en bra jobb. Men uten en service innstilt eier som klager på det meste angående gjester så blir det for dårlig

Takk, tommyr917
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte dagens kveite som ble servert med grønnsaker og en nydelig saus. Kunne hatt litt mer grønnsaker men fiskekvaliteten kompeserte godt for det. Barna var kjempefornøyde med burger og pølse. Autentisk nordnorsk stemning med lokal innehaver. Du ser rett ut til storhavet, blant ammer mot Hestmannen som stikker rett opp av havflaten. Her går det også båt videre til Rødøyløva, hurtigbåt til Bodø med mer. Restauranten ligger på Tonnes ca 15 minutter avstikker fra krysset hvor du kjører til Kilboghavna (fergeleie). En helt fantastisk fin kjøretur men flere strender langs ruta.

Takk, Lillfia76
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

God fiskesuppe, dessverre hadde personalet noe å gå på hva gjelder service og humør. Prøv lokal arbeidskraft neste år! Kommer tilbake

Takk, Curiosity720279
Anmeldt 15. juli 2019

Det var en mandag med sol, og vi satt ute i herlig vær og omgivelser. Ikke mange gjester, så personalet tok seg godt av oss. Vi satset på havets retter.
En tidligere kjøkkensjef fra fiskerestaurant i Stavanger var meget fornøyd med den stekte tørrfisken og tilbehør. En tidligere kjøkkensjef fra No 3 i Mo var meget fornøyd med sjømatpastaen, og ikke minst vinsausen. Torsketungene var sprø. Absolutt godkjent. Det hadde blitt full uttelling hadde ikke vært for den kjedelige og smakløse fiskesuppa. Det ble en utmerket kveld. Det bør det jo også bli, for de er rimelig høgt prisa.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Inge M

Har du vært i OscarBrygga? Del dine erfaringer!