Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Sted med sjarm og lange tradisjoner. Helt ute på brygga på Tonnes i vakre omgivelser. Er du i nærheten burde du ta turen. Her kan du spise ute eller inne. Mange gode fiskeretter. Vi spiste fiskesuppe og stekt tørrfisk og begge deler var veldig godt. Vi kommer gjerne tilbake.

1  Takk, solveigaroed
Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

Leide rorbu med min lille familie. Temmelig dyrt per natt siden man må betale ekstra for sengetøy, rengjøring og frokostbrett (som man henter i restauranten kvelden før, grei løsning). Fine rom i rorbua, men slitt møblement i stua trekker ned. Vi spiste middag i restauranten og det var en fin opplevelse. God mat, raskt levert og hyggelig betjening. Lokalene har potensiale til å bli mer innbydende, ikke spesielt koselig inventar. Alt i alt et trivelig opphold, kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 520gunhildb
Anmeldt 16. juni 2019 via mobile enheter

Fantastisk fin plass å overnatte på dersom en skal videre ut til Myken. Båten går herfra. Vi opplevde utrolig god service og nydelig mat. Vi spiste torsketunger og de var virkelig helt topp. Fint overnattingsrom, dog uten frokost.Men det ordnet seg da
Anbefaler virkelig plassen de lagde en god frokosttallerken som vi fikk med på rommet. Veldig bra alt sammen Anbefaler virkelig plassen

Dato for oppholdet: juni 2019
2  Takk, Ringfrid
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Vi overnattet her en natt på vår tur gjennom Helgelandskysten. Stedet bærer preg av å være et knutepunkt med mange anløp av båter og trailere som skal levere varer for videre distribusjon. Derfor mye støy og trafikk. Selve rorbuen var OK med beliggenhet helt i sjøkanten og med nydelig med utsikt til Hestmannen. Vi spiste middag på Oscarsbrygga og maten var meget bra.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, Terje H
ELLINOR ASPDAL H, Eier på OscarBrygga AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2018

Takk for besøketog for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse. Vi er glade for at du likte maten og anlegget. Vi er veldig fornøyd med beliggenheten til anlegget i naturen. Desverre er det slik at noe aktivitet medfører støy i vårt samfunn. Hurtigbåtanløpene og Trailere er faktisk en del av å holde liv i slike småsamfunn og Tonnesbilan står for mange arbeidsplasser. Men det er greit at du sier fra, kanskje kan. I forhindre at trailere blir stående for nært anlegget.
Velkommen tilbake.

Anmeldt 18. juli 2018

Hoteller/gjestegård som ligger på selve brygga i det lille tettstedet Tonnes i Lurøy kommune i Nordland. Flott. Sted, ikke minst i solnedgang mot det kjente fjellet Hestmannen på Helgelandskysten.
Men servicen og maten holdt ikke mål. Det tok tre kvarter å få servert en fiskesuppe som ikke smakt noenting. En pose fiskepose fra Rema smaker faktisk bedre.
Det ble ikke servert frokost, men vi fikk en OK frokost.

Konklusjon: Flott sted, men dårlig mat og service.

Dato for oppholdet: juli 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Arne S

Hei og takk for tilbakemeldingen. Vi er glade for at du er fornøyd med vår plassering av anlegget. Det var beklagelig og vi er lei oss for at du ikke likte fiskesuppen. Det er faktisk en av våre signaturretter og den som har vært på menyen siden vi startet opp for 20 år siden. Men vi håper du sa fra i restauranten. Det har heldigvis og desverre blitt lang ventetid på noen av våre gjester. Heldigvis fordi vi har til tider hatt veldig mye gjester i restauranten i sommer og desverre fordi der er beklagelig at dette har til tider medført lang ventetid. Vi har ikke fiskesuppen stående på kok hele dagen, men lager den etterhvert slik at smakene skal bli gode.
Vi håper du kommer tilbake ved en annnen anledning.