“Dette stedet var bra. Men”
Anmeldelse av Pilegrimen

Pilegrimen
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Nybergsund
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Dette stedet var bra. Men nå er det nye eiere. Styr unna! Dyrt og dårlig. Personell som ikke kan jobben sinDe nye eierene er ikke bra

Dato for besøk: januar 2020
Takk, erlend2015

Anmeldt 14. juni 2020

Vi har frekventert dette stedet flere ganger og vært fornøyd. Men siste gangen opplevde vi att servitøren gjorde bort seg med håndteringen av vinet . Vi bestilte kveite / hellefisk og bestilte restaurantens premium hvite. Dette passet også med forretten og vi ville derfor bruke det som aperitiff. Vinet ble servert romtemperert og det ble bemerket ved smakingen. Kelneren foreslo å legge det på is. Hvilket vi syntes var en medioker ide og betydde at vi drakk vann som aperitiff og til forretten. Når hovedretten kom så var vinet fortsatt for varmt og reduserte hele opplevelsen av kveite måltidet. Så når fisken var fortært hadde vi fortsatt vin igjen som servitøren helt glemte å servere. Takk til kokken som fikset det. Hadde servitøren fikset fram en riktig temperert flaske hadde dette vært minst 4 av 5 og hun hadde hatt samme kvalitet som kjøkkenet. Maten var riktignok bra. Dessverre ble dette et antiklimaks for oss og vi går heller på a la carten på hotellet framover. Hilsen familie med 30-40 skidager i Trysil hver sesong.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, Rg500nor
Anmeldt 10. mars 2020 via mobile enheter

Vi var 13 personer som håpet på en hyggelig kveld med god mat og god stemning. Vi ble tatt godt imot av en hyggelig svensk servitør med humor og glimt i øyet. Noen bestilte forrett som gikk ned på høykant. Hos mine nærmeste ble det kveite og oksefilet, og selv valgt jeg en risotto og en Cotes de Rhone, veldig godt En veldig hyggelig kveld - kommer helt sikkert tilbake⛷️

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, TorErik64
Anmeldt 9. mars 2016

Veldig deilig mat! Gode rådvarer og spennende sammensatt meny. Noe treg service men kanskje vi var litt uheldig akkurat den kvelden. Ville gjerne spist der igjen

Dato for besøk: februar 2016
1  Takk, idamaried
Anmeldt 30. desember 2015 via mobile enheter

Vårt første besøk på restaurant Pilegrimen, men definitivt ikke vårt siste. Servicen var på topp fra vi kom inn døra - til vi ruslet hjem noen timer senere. Fantastisk mat med en litt egen vri, med nydelig tilhørende vin.

Pilegrimen anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: desember 2015
1  Takk, wolfies2015

Reisende som så på Pilegrimen, så også på

Trysil, Hedmark

Har du vært i Pilegrimen? Del dine erfaringer!