“Lunsj med stor L 😎”
Anmeldelse av Lokstallen Roykenvik

Lokstallen Roykenvik
Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Brandbu
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og god bervertningVi dro innom på en lørdag. Herlig vær og en perle langs Randsfjorden ☀️

2  Takk, PatrickKarlsen

Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Positivt overrasket over å finne en slik perle. Ja, menyen er ikke lang men fristende retter alle sammen. Vi valgte tai inspirert kjøttrett og rabarbra pai - nydelig og rikelig porsjon

Hyggelig, tilretteleggende og imøtekommende betjening som ‘så’ oss selv om det var høyt trykk i lokalet

Takk, lijebs
Anmeldt 3. juni 2020

Flott plass, bord og stoler ute var noe slitt, liten meny med for det meste salater.
Betjeningen var middels hyggelig.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, Atle38
Anmeldt 3. mars 2020

Meget dårlig service.
Hadde bestilt bord/selskap til et større bursdagslag førstkommende lørdag. Vi pratet med en meget hyggelig dame som kunne fortelle at det burde ikke være et problem med et stort selskap (vi kontaktet restauranten for flere uker siden). Ringte i dag for å bekrefte bestilling, men de kunne fortelle oss at 25 stykker var altfor mange og at det ikke var mulig for kjøkkenet å håndtere.

Det er forsåvidt helt greit det, at man ikke klarer det, men da bør man også informere om dette på forhånd. Mannen i andre enden prøvde seg med at dette var informert oss på forhånd, men det ble det altså ikke.

Det er også spesielt at Lokstallen gjerne klarer fullt hus, men altså ikke et selskap på 25 stykker, avtalt god tid i forveien.

En annen ting: det går også an å behandle folk ordentlig, klistre på seg et smil og beklage (ja, man klarer å høre når folk er sure og irriterte gjennom telefonen).

Personlig fikk jeg aldri spist her, og det kommer jeg heller aldri til å gjøre. Dette var elendig service, og anbefaler ingen å spise her. Heldigvis gledelig at vi fikk ordnet med annen restaurant som klarte å presse oss inn, 25 stykker, mindre enn én uke til bursdagsfeiringen.

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, Yvonne I
Anmeldt 7. februar 2020 via mobile enheter

For en hyggelig overraskelse dette stedet var! En perle vel verdt ett besøk. Nydelig sted, varmt og imøtekommende i januar mørket. Må være minst like flott der om våren og sommeren. Hyggelig betjening og god service. Personlig stil og en liten butikk 1 etasje opp som hadde akkurat det utvalget man kan forvente at ett slikt sted

Svinenakken som serveres er troligvis deres mest bestilte, det er helt uten tvil den beste svinenakken jeg noen gang har spist. God kaffe ble det også servert. Ta turen innom - du vik ikle angre!

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, AgneteL

Reisende som så på Lokstallen Roykenvik, så også på

Har du vært i Lokstallen Roykenvik? Del dine erfaringer!