“Nydelig lunsjsted ved fjorden”
Anmeldelse av Lokstallen Roykenvik

Lokstallen Roykenvik
Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Brandbu
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Når vilt fremmede nordmenn begynner å snakke med hverandre fra bord til bord om hvor god maten er, da har du kommet til et sted med virkelig god mat.

Lokstallen tar ikke bordreservasjoner. Hvis det er mye folk, må du belage deg på å vente litt slik vi gjorde. Men de ansatte «så» oss med en gang, skrev oss opp på venteliste og vi kunne gå en liten tur i nærområdet. Eller som noen andre gjorde - sitte ned på en benk med en snack og et godt glass.

Lunsjen var vel verdt å vente på. Vi valgte det vi tror er favorittene: spicy thai salat, glasert svineribbe og rabarbra crumble med tykk vaniljesaus. Helt nydelig! Og selv om det var en hektisk dag, tok betjeningen seg tid til å snakke med gjestene.

1  Takk, 198arvep

2024 av 104 anmeldelser

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og god bervertningVi dro innom på en lørdag. Herlig vær og en perle langs Randsfjorden ☀️

2  Takk, PatrickKarlsen
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Positivt overrasket over å finne en slik perle. Ja, menyen er ikke lang men fristende retter alle sammen. Vi valgte tai inspirert kjøttrett og rabarbra pai - nydelig og rikelig porsjon

Hyggelig, tilretteleggende og imøtekommende betjening som ‘så’ oss selv om det var høyt trykk i lokalet

Takk, lijebs
Anmeldt 3. juni 2020

Flott plass, bord og stoler ute var noe slitt, liten meny med for det meste salater.
Betjeningen var middels hyggelig.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, Atle38
Anmeldt 3. mars 2020

Meget dårlig service.
Hadde bestilt bord/selskap til et større bursdagslag førstkommende lørdag. Vi pratet med en meget hyggelig dame som kunne fortelle at det burde ikke være et problem med et stort selskap (vi kontaktet restauranten for flere uker siden). Ringte i dag for å bekrefte bestilling, men de kunne fortelle oss at 25 stykker var altfor mange og at det ikke var mulig for kjøkkenet å håndtere.

Det er forsåvidt helt greit det, at man ikke klarer det, men da bør man også informere om dette på forhånd. Mannen i andre enden prøvde seg med at dette var informert oss på forhånd, men det ble det altså ikke.

Det er også spesielt at Lokstallen gjerne klarer fullt hus, men altså ikke et selskap på 25 stykker, avtalt god tid i forveien.

En annen ting: det går også an å behandle folk ordentlig, klistre på seg et smil og beklage (ja, man klarer å høre når folk er sure og irriterte gjennom telefonen).

Personlig fikk jeg aldri spist her, og det kommer jeg heller aldri til å gjøre. Dette var elendig service, og anbefaler ingen å spise her. Heldigvis gledelig at vi fikk ordnet med annen restaurant som klarte å presse oss inn, 25 stykker, mindre enn én uke til bursdagsfeiringen.

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, Yvonne I

Reisende som så på Lokstallen Roykenvik, så også på

Har du vært i Lokstallen Roykenvik? Del dine erfaringer!