“Perfeksjon”
Anmeldelse av Lokstallen Roykenvik

Lokstallen Roykenvik
Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Brandbu
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat. Vi spiste chevre bruschetta og braisert svinenakke.
Smakte helt himmelsk.
Anbefales virkelig.

We will be back.

Hilsen oss på Totensnacks

Takk, Migic79

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

En helt fantastisk sommerdag på Lokstallen, var litt uheldig med at det var fullt på uteserveringen så vi ble sittende inn, det er ingen nedtur bare så det er sagt.
Vi bestiller Glasert svinenakke som er klar etter en 15-20 minutter veldig godt balansert mellom søt og syrlig med melon, poteter salat og noen helt fantastiske marinerte pære biter, kjøttet var helt perfekt . Det er bare en ting å si Dette må prøves

Takk, 287yngvel
Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Hyggelig, kunnskapsrik betjening svært god mat og en beliggenhet som kan konkurrere med de beste spisesteder i Europa. Vi nender alltid tilbake hit, hele året, men selvsagt er sommer og uteservering det aller beste når beliggenheten er så flott.

Takk, Kristin R
Anmeldt 31. mai 2021

Vi hadde lest om stedet høsten 2020 og da sommerværet slo til i helgen - gjorde vi det samme.
Vær tidlig ute ( ingen bordbestilling !). Vi kom 12.15( de åpnet 12 og var heldige med å få siste utebord der samtlige ute sitter med utsikt mot Randsfjorden og sydover mot Jevnaker.

Vi bestilte en spicy Thaisalat med langkokt svinekjøtt( svinenakke?) og det var nydelig. Lekkert dandert på trivelige engelsk service.

Hyggelig betjening , vakkert sted og svært god mat.
Her kommer vi gjerne tilbake.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, guideOslo
Anmeldt 13. desember 2020

Koselig førjulsstemning med nydelig mat. Utrolig hyggelig besøk. Ikke bordbestilling, men ble godt tatt i mot og ventetiden ble tilbrakt i julebutikken i 2. etasje, snakk om å komme i stemning og få senket skuldrene.

Vi hadde tre forskjellige store salater til lunsj. To hadde thai-inspirert spicy svine- og mangosalat. Mørt kjøtt og nydelig marinert mango. En fikk kyllingsalat, litt som en Cesarsalat, veldig saftig og god kylling, parmesan, og god dressing, totalt godt balansert. Siste rett var en lunet røkelaks salat. God dressing, friske eplebiter, valnøtt, hjertesalt. Totalt fire deilig og store salater. Mens vi ventet på salatene bestilte vi brød med aioli. Smakfull aioli og et nydelig lunt brød.

Valgte å dele 1 dessert på 4. fikk den i 2 skåler slik at det ble en smak. Crunchy epkecrumble. En syrlig eplerett, deilig Crunchy ‘kjeks’, med litt søtlig karamell. Ved siden av en lun vaniljesaus. Nydelig.

Totalt en hyggelig opplevelse med et vennlig og hyggelig vertskap. Anbefales og kommer gjerne tilbake!!

Dato for besøk: desember 2020
2  Takk, 150kjellf

Reisende som så på Lokstallen Roykenvik, så også på

Har du vært i Lokstallen Roykenvik? Del dine erfaringer!