“Må oppleves”
Anmeldelse av Lokstallen Roykenvik

Lokstallen Roykenvik
Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Brandbu
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Helt fantatisk mat og betjening. Spicy thai salat og glassert svinenakke er mine favoritter. Må innom hver gang jeg er i nærheten.

Takk, Mariellnt

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat. Vi spiste chevre bruschetta og braisert svinenakke.
Smakte helt himmelsk.
Anbefales virkelig.

We will be back.

Hilsen oss på Totensnacks

Takk, Migic79
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

En helt fantastisk sommerdag på Lokstallen, var litt uheldig med at det var fullt på uteserveringen så vi ble sittende inn, det er ingen nedtur bare så det er sagt.
Vi bestiller Glasert svinenakke som er klar etter en 15-20 minutter veldig godt balansert mellom søt og syrlig med melon, poteter salat og noen helt fantastiske marinerte pære biter, kjøttet var helt perfekt . Det er bare en ting å si Dette må prøves

Takk, 287yngvel
Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Hyggelig, kunnskapsrik betjening svært god mat og en beliggenhet som kan konkurrere med de beste spisesteder i Europa. Vi nender alltid tilbake hit, hele året, men selvsagt er sommer og uteservering det aller beste når beliggenheten er så flott.

Takk, Kristin R
Anmeldt 31. mai 2021

Vi hadde lest om stedet høsten 2020 og da sommerværet slo til i helgen - gjorde vi det samme.
Vær tidlig ute ( ingen bordbestilling !). Vi kom 12.15( de åpnet 12 og var heldige med å få siste utebord der samtlige ute sitter med utsikt mot Randsfjorden og sydover mot Jevnaker.

Vi bestilte en spicy Thaisalat med langkokt svinekjøtt( svinenakke?) og det var nydelig. Lekkert dandert på trivelige engelsk service.

Hyggelig betjening , vakkert sted og svært god mat.
Her kommer vi gjerne tilbake.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, guideOslo

Reisende som så på Lokstallen Roykenvik, så også på

Har du vært i Lokstallen Roykenvik? Del dine erfaringer!