“Rundtur med innlagt bespisning ved Lokstallen Røykenvika”
Anmeldelse av Lokstallen Roykenvik

Lokstallen Roykenvik
Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Brandbu
Anmeldt 1. august 2021

Vi var 5 personer som ble tatt imot på en svært hyggelig måte, og vist bord ute da været var veldig fint. Fra menyen valgte vi alle "Glassert svinenakke", og det var det ingen som angret på. Et svært så nydelig måltid, mørt kjøtt og med masse gode smaker. Til dette stedet vil vi vende tilbake til, garantert.

Takk, OJU_12

Anmeldt 30. juli 2021

Meget bra mat i spesiell restaurant. Vi bestilte glassert svinenakke - den var svært god. Rikelig porsjon. Rask servering. Hyggelig betjening. Ryddig og ordentlig så vel inne som ute. Kan anbefales.

1  Takk, Ole_J2101
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Meget bra mat! Vi spiste salater med div tilbehør og jeg hadde svinenakke. Den smakte nydelig. Hyggelig betjening og koselig lokale.

Takk, olej_rgenr
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Helt fantatisk mat og betjening. Spicy thai salat og glassert svinenakke er mine favoritter. Må innom hver gang jeg er i nærheten.

Takk, Mariellnt
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat. Vi spiste chevre bruschetta og braisert svinenakke.
Smakte helt himmelsk.
Anbefales virkelig.

We will be back.

Hilsen oss på Totensnacks

Takk, Migic79

Reisende som så på Lokstallen Roykenvik, så også på

Har du vært i Lokstallen Roykenvik? Del dine erfaringer!