“Grinete kelner og trist mat”
Anmeldelse av Lokstallen Roykenvik

Lokstallen Roykenvik
Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Brandbu
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Stedet har flott beliggenhet, men vi ble møtt av en relativt grinete kelner. Vi var totalt 14 personer inklusiv 6 barn. Det var overhodet ikke aktuelt å sette sammen bord….slikt gjorde man ikke på Lokstallen.
Menyen var tynn og når maten kom var den skuffende. Tørre svinenakke stykker i noen salatblader og på toppen var det strødd en halv pose peanøtter…verken spesielt godt eller spennende.
Barna fikk kyllingsalat dunket i dressing…Det falt ikke i smak.
Alt i alt en nokså trist opplevelse….

Takk, 104stign

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Dro for å spise lunsj. Hadde vært der en gang før skal aldri dra dit igjen. Vi ble møtt med en servitør som snakket nedlatende til oss bare fordi vi ønsket å sette sammen to bord. Ikke noe beklagelse fra servitørene på deres holdning overfor gjestene. Skal ikke anbefale dette stedet til noen andre.

1  Takk, Dagny34
Anmeldt 1. august 2021

Vi var 5 personer som ble tatt imot på en svært hyggelig måte, og vist bord ute da været var veldig fint. Fra menyen valgte vi alle "Glassert svinenakke", og det var det ingen som angret på. Et svært så nydelig måltid, mørt kjøtt og med masse gode smaker. Til dette stedet vil vi vende tilbake til, garantert.

Takk, OJU_12
Anmeldt 30. juli 2021

Meget bra mat i spesiell restaurant. Vi bestilte glassert svinenakke - den var svært god. Rikelig porsjon. Rask servering. Hyggelig betjening. Ryddig og ordentlig så vel inne som ute. Kan anbefales.

1  Takk, Ole_J2101
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Meget bra mat! Vi spiste salater med div tilbehør og jeg hadde svinenakke. Den smakte nydelig. Hyggelig betjening og koselig lokale.

Takk, olej_rgenr

Reisende som så på Lokstallen Roykenvik, så også på

Har du vært i Lokstallen Roykenvik? Del dine erfaringer!