“Utsøkte smaker, kundevennlige priser og verd en omvei”
Anmeldelse av Lokstallen Roykenvik

Lokstallen Roykenvik
Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Brandbu
Anmeldt 23. oktober 2021 via mobile enheter

Fire voksne i familien på restaurantbesøk for lørdagslunsj - med 2 x salat med oksekjake, en salat med braisert svinenakke og en med kyllingsalat.

Dog point, sauvignon blanc, Marlboroug, NZ stod utmerket til.

Rause porsjoner, utsøkte smaker, fine omgivelser og svært hyggelig, lavmælt servering og personell. Denne opplevelsen svarte til alle forventninger og stor verdi for kundevennlig lavt priset meny. Her er det bare å legge turen inn uansett omvei. Sett av tid til også å nyte stedet og lokstallen. Bravo!

Dato for besøk: oktober 2021
Takk, Arnt Roger A

Anmeldt 19. september 2021

Absolutt verdt et besøk. Veldig god mat i trivelige omgivelser. Store porsjoner og hyggelig betjening.

Dato for besøk: september 2021
Takk, lindasI4593UI
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Flott beliggenhet og et svært hyggelig vertskap. Maten kom raskt på bordet, og smakte veldig godt. Store porsjoner var det også. Alt i alt en veldig god opplevelse. Anbefales!!!

1  Takk, Tom H
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Stedet har flott beliggenhet, men vi ble møtt av en relativt grinete kelner. Vi var totalt 14 personer inklusiv 6 barn. Det var overhodet ikke aktuelt å sette sammen bord….slikt gjorde man ikke på Lokstallen.
Menyen var tynn og når maten kom var den skuffende. Tørre svinenakke stykker i noen salatblader og på toppen var det strødd en halv pose peanøtter…verken spesielt godt eller spennende.
Barna fikk kyllingsalat dunket i dressing…Det falt ikke i smak.
Alt i alt en nokså trist opplevelse….

1  Takk, 104stign
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Dro for å spise lunsj. Hadde vært der en gang før skal aldri dra dit igjen. Vi ble møtt med en servitør som snakket nedlatende til oss bare fordi vi ønsket å sette sammen to bord. Ikke noe beklagelse fra servitørene på deres holdning overfor gjestene. Skal ikke anbefale dette stedet til noen andre.

1  Takk, Dagny34

Reisende som så på Lokstallen Roykenvik, så også på

Har du vært i Lokstallen Roykenvik? Del dine erfaringer!