“Styr unna!”

D/S Oscar II - Sommerrestaurant
Vurdert som nr. 4 av 4 Restauranter i Brandbu
Beskrivelse: Kaféen har fått navn etter det gamle dampskipet Oscar II, som trafikkerte Randsfjorden mellom 1884 og 1956. En rekonstruksjon av båten gir sitteplasser innendørs på kaféen, og i tillegg er det sitteplasser ute på brygga mot Randsfjorden. Her serveres småretter og forfriskende drikkevarer i sommersesongen. Ofte er det også musikalsk underholdning, så dette er absolutt stedet for en avslappet sommerkveld ved fjorden.
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Var innom der til lunsj i dag. Bestilte 2 hamburgere, og de var grå, vassne og helt uspiselige. Tilbehøret var seigt potetgull fra to forskjellige poser. Alt ble sendt i retur. Virket som servitøren hadde full forståelse for at vi ikke orket å spise det. Vi betalte for drikke, og gikk.

3  Takk, rogertS2912NZ

Anmeldt 3. juni 2020

Fin plassering, hyggelig plass å sitte ute en sommerdag, vi var fire som spiste middag, det var ingen stor opplevelse.
Hun som spiste fiskesuppe fikk veldig vond i magen etterpå, med do besøk i lang tid.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, Atle38
Anmeldt 3. juni 2018 via mobile enheter

På en nydelig dag som i dag, var dette et godt valg for en matbit. Vi valgte sommertallerken og den kan absolutt anbefales. God og rikelig porsjon med både spekemat og røkelaks med godt tilbehør.

Dato for besøk: juni 2018
2  Takk, BeritL_12
Anmeldt 9. oktober 2017 via mobile enheter

Flott beliggende i Røykenvik, rett ved Randsfjorden. Ikke verdens mest spennende og avanserte meny, men god mat og hyggelig betjening gjør dette til en hyggelig opplevelse. Prisene er det heller ikke noe å si på!

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, carlchristianw
Anmeldt 19. juni 2016

I fint vær sitter man ute med flott utsikt utover Randsfjorden. Veldig god kyllingsalat og et megastort rekesmørbrød. Og ikke dyrt heller

Dato for besøk: juni 2016
Takk, EvaM54

Reisende som så på D/S Oscar II - Sommerrestaurant, så også på

Har du vært i D/S Oscar II - Sommerrestaurant? Del dine erfaringer!