Åpen i dag: Stengt
Hva gjør man med ferierende barn når det regner?

Anmeldt 23. august 2016
KirstenStorm
Sandvika, Norge
Nesten som Disneyland

Fantastiske Donaldtegninger! Obligatorisk for alle menn over 40. Fin beliggenhet i hjartet av... les mer

Anmeldt 12. desember 2015
Ola D
Oslo, Norge

Anmeldt 23. august 2016

Vi reiste til Tegneseriemuseet på Brandbu i Gran kommune. Flott opplevelse både for en 4 åring og en på 60. Mye å se både for liten og stor, nytt og gammelt. Flotte tablåer med lyd innimellom alt det andre. Og som toppen av kransekaken fikk vi med oss noen tegneseriehefter da vi reiste. Et flott sted å dra på en regnværsdag.

Dato for opplevelse: august 2016
2  Takk, KirstenStorm
Anmeldt 12. desember 2015 via mobile enheter

Fantastiske Donaldtegninger! Obligatorisk for alle menn over 40. Fin beliggenhet i hjartet av Brandbu :)

Dato for opplevelse: desember 2015
1  Takk, Ola D