“Lunsh”
Anmeldelse av Hanestad Vertshus - STENGT

Hanestad Vertshus
Beskrivelse: God gammeldags husmannskost, fersk fisk, grillretter og nysmurte smørbrød er noe av det vi har å tilby! Et koselig sted for litt påfyll samt et naturlig stoppested mellom Oslo og Trondheim. Hanestad Vertshus eies og drives av Thor Harald Grøntvedt sammen med kona Kjerstin Hansen Grøntvedt. Velkommen innom! :)
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Dette stedet hadde tidligere god veimat. Det har tapt seg veldig. En stor fadese å stoppe her !!
Dagens middag smaker som hermetikk «Hakk» badet i fett, helt uappetittlig, og lurer på om vi blir syke.
Barnas pølsegryte med spagetti...., samme hermetikk-smak.
Litt pluss for kirsebærkompott, og det som smakte best var flatbrødet.

Hvis du ikke er desperat sulten.... kjør videre.

Takk, b_rged2014

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

«God mat» står det på skiltet og det stemte godt. I tillegg var det en meget stor porsjon - stappmett.

1  Takk, HenningS_13
Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Denne plassen var stengt selv for at det sto åpent til 22:00 på siden deres. Og på tripadvisor. Dere hadde til og med skiltet ute og bemanning inne. Ekstremt dårlig med tanke på turen vi brukte for og komme hit.

Takk, andreassC7321NQ
Anmeldt 10. september 2018 via mobile enheter

En middagsporsjon her metter fort to. Store porsjoner, medisterkakene og brunsausen smakte bra. Kyllingen var fritert og ikke stekt. Ble derfor litt tørr. Nuggets til barna kunne mettet en til. Rene toaletter! Har ikke noe i mot å stoppe her senere

Takk, HCMy
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Vi var 7 stykker som kjørte innom for å spise middag og vi ble godt tatt imot og vi bestilt forskjellige middagsretter og samtlige av oss var veldig fornøyd både hvordan det smakte og att det var store porsjoner så en virkelig ble mett av det en spiste. Ellers så er vertshuset hyggelig innrettet og betjeningen er hyggelige og serviceminded. Vi kommer gjerne tilbake en annen gang.
Anbefaler alle å ta en stopp ved Hanestad Vertshus.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Kjellemann_12