“Mat ”
Anmeldelse av Hanestad Vertshus - STENGT

Hanestad Vertshus
Beskrivelse: God gammeldags husmannskost, fersk fisk, grillretter og nysmurte smørbrød er noe av det vi har å tilby! Et koselig sted for litt påfyll samt et naturlig stoppested mellom Oslo og Trondheim. Hanestad Vertshus eies og drives av Thor Harald Grøntvedt sammen med kona Kjerstin Hansen Grøntvedt. Velkommen innom! :)
Anmeldt 8. september 2020 via mobile enheter

Etter en lang kjöretur passet det godt med en matstopp i Österdalen Hyggelig sted og bra service. Spiste elgkarbonader med poteter og grönsaker + tyttebärsyltetöy som ekstra. Bra porsjon, men karbonadene var litt smaklös

Dato for besøk: september 2020
Takk, jmv920

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Jeg besøkte stedet, og bestilte Biff Stroganoff. Det var en nedtur. For det første manglet smak. Det er sjelden jeg salter og peprer, her måtte jeg det. Da får jeg saltsmak på toppen, men ikke smak i retten.
Det verste var likevel tørt kjøtt! Begriper ikke hvordan det går an i en gryterett!
Stopper neppe her igjen, med mindre jeg punkterer utenfor.

2  Takk, 822perv
Anmeldt 12. juni 2020 via mobile enheter

Bare besøk da du blir fornøyd.
Bra service. Bra mat. Stor parkering plass.
Norsk og amerikansk diner

Dato for besøk: juni 2020
Takk, I1095KUmehmeta
Anmeldt 5. mai 2020

På vei fra Oslo til Trondheim trengte vi en pause og stoppet ved en tilfeldighet på Hanestad kro. I disse coronatider ble jeg spesielt glad for at jeg følte meg så godt ivaretatt som kunde. Hvert andre bord er stengt av, toalettene helt utrolig rene og maten smakte kjempegodt. Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: april 2020
Takk, Footprints812381
Anmeldt 7. oktober 2019

Endelig et vertshus/kro i Østerdalen hvor en kan få god mat! Vi spiste fårefrikassè og biffsnadder, Ingen av delene var helt slik som vi er vant til det, men det spiller ingen rolle. Maten var god, og porsjonene var store. Vi kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, Trondheimsdama