TripadvisorUSD 259
Vio.com
Etrip
StayForLong
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Gledet oss til helgetur til Bekkjarvik med 5 retters smaksmeny, forventninger ble innfridd til fulle. Fint tatt imot ved tidlig ankomst, romslig rom på Tønnefabrikken med fin utsikt utover sjøen. Etter rundtur på Austevoll var vi klar for middag. Romslig og trivelig restaurant, service fabelaktig håndtert av servitør Tomaz, mat var ren nytelse fra første til siste bit. Hovedtyngde på lokal fisk som var perfekt tilberedt og presentert sammen med deilig garnityr. Vinpakke var nydelig avstemt mot rettene og gav en fullverdig opplevelse. Hver rett presentert av kokk, som var en fin innledning til hver smaksopplevelse.
Summert var opphold sammen med matopplevelsen aldeles storveis.
For de som har tur til Austevoll tilgode, Bekkjarvik Gjestgiveri anbefales på det varmeste
Vi gleder oss til å komme tilbake. Takk for opplevelsen.

Dato for oppholdet: november 2018
2  Takk, TrygAaS
Asta J, Daglig leder på Bekkjarvik Gjestgiveri hotel and Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. november 2018

Tusen takk for fine ord.Gleder oss alle at de har hatt ein fin opplevelse.Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake. Mvh Asta med gjengen

Anmeldt 6. november 2018

Fantastiske omgivelser i et maritimt miljø, gjestfri betjening og verdens beste mat.
Kort reise fra Bergen med bil eller båt, anbefalt båthavn i nærheten.
Flott ute paviljong med sjø utsikt,
Gode tur muligheter.

Romtips: På kaien, flotte suiter, eller koselige rom på gjestgiveriet.
Dato for oppholdet: mai 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, knutn151
Asta J, Daglig leder på Bekkjarvik Gjestgiveri hotel and Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding . Vi er veldig glad når våre gjester trives.
Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss.
Vennlig hilsen Asta Johannessen

Anmeldt 13. oktober 2018

Treretters middag, kamskjell, lammefilet og ostefat til dessert. Utsøkt mat og service med husets vin til etterfulgt etter hyggelig kveld i baren. Herlig frokost med egg og bacon og en rikholdig buffe. Anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Ove K
Asta J, Daglig leder på Bekkjarvik Gjestgiveri hotel and Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Tusen takk for fin omtale. Hjertelig velkommen igjen til oss.
Med vennlig hilsen alle her på Bekkjarvik Gjestgiveri

Anmeldt 10. september 2018

Vi hadde familietreff for 16 voksne personer fra fredag ettermiddag til søndag formiddag. Alle fikk rom i det nyoppussede "Herskapshuset", der rommene har god standard, komfort og fin utsikt til havn og/eller en flott hage. Måltidene ble servert i hovedhuset bare et steinkast unna. Fornøyde deltakere anbefaler stedet på det varmeste og fremhever:
- fine overnattingsrom og lokaler forøvrig,
- nydelig mat,
- hyggelig betjening og god service,
- fungerer veldig fint for en gruppe,
- Bekkjarvik er et hyggelig sted med tilkomst både fra land og sjø,
- kjøpesenter, galleri, turmuligheter og flott gjestehavn like i nærheten.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Bjarte H
Asta J, Daglig leder på Bekkjarvik Gjestgiveri hotel and Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemeldinger Veldig kjekt å ha dere som gjester.Hjertelig velkommen tilbake til Bekkjarvik ved ein seinare anledning.Med vennlig helsing alle på Bekkjarvik Gjestgiveri

Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Har høyrt mykje om gjestgiveriet og menyane til Ørjan og Arnt. Omsider tinga me overnatting med «kulinarisk aften». 5 retters meny med vekt på sjømat, og passande vinpakke. Verd kvar krone, terningkast 6 på alle rettane!
Kjem gjerne att!
Det skal og nevnast at me fekk ein makalaus sjøutsikt på romma!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 987bjartel
Asta J, Daglig leder på Bekkjarvik Gjestgiveri hotel and Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2018

Tusen takk for gode ord ,det varmer alle våre hjerter.Ønsker dere hjertelig velkommen igjen.
Med vennlig hilsen alle på Bekkjarvik Gjestgiveri