eDreams
Snaptravel
ZenHotels.com
Agoda.com
Anmeldt 15. januar 2019

Flott plass. Var veldig varmt,men likevell godt og svalt i skyggen. Gode forfriskninger og herlig tre-retters middag om kvelden. Kjapp servering, lite ventetid mellom rettane. Herlig! Veldig heimekoselige rom, nett som soverommet heime.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, anitaosmundsen
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Dette er en perle av et sted, fantastisk mat, et stemningsfullt interiør og et flott personale og vertskap. Vi feiret en 90 års dag, og alt ble tilrettelagt for en meget vellykket feiring. Parkanlegget og turstiene i Bekkjarvik var en positiv overraskelse. Her går det an å kose seg

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, 520erikn
Asta J, Daglig leder på Bekkjarvik Gjestgiveri hotel and Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Tusen takk for fine ord. Det gleder alle våre hjerter.
Hjertelig velkommen tilbake når det begynner å blomstre i parken.
Vennlig hilsen alle på Bekkjarvik Gjestgiveri

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Gledet oss til helgetur til Bekkjarvik med 5 retters smaksmeny, forventninger ble innfridd til fulle. Fint tatt imot ved tidlig ankomst, romslig rom på Tønnefabrikken med fin utsikt utover sjøen. Etter rundtur på Austevoll var vi klar for middag. Romslig og trivelig restaurant, service fabelaktig håndtert av servitør Tomaz, mat var ren nytelse fra første til siste bit. Hovedtyngde på lokal fisk som var perfekt tilberedt og presentert sammen med deilig garnityr. Vinpakke var nydelig avstemt mot rettene og gav en fullverdig opplevelse. Hver rett presentert av kokk, som var en fin innledning til hver smaksopplevelse.
Summert var opphold sammen med matopplevelsen aldeles storveis.
For de som har tur til Austevoll tilgode, Bekkjarvik Gjestgiveri anbefales på det varmeste
Vi gleder oss til å komme tilbake. Takk for opplevelsen.

Dato for oppholdet: november 2018
2  Takk, TrygAaS
Asta J, Daglig leder på Bekkjarvik Gjestgiveri hotel and Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. november 2018

Tusen takk for fine ord.Gleder oss alle at de har hatt ein fin opplevelse.Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake. Mvh Asta med gjengen

Anmeldt 6. november 2018

Fantastiske omgivelser i et maritimt miljø, gjestfri betjening og verdens beste mat.
Kort reise fra Bergen med bil eller båt, anbefalt båthavn i nærheten.
Flott ute paviljong med sjø utsikt,
Gode tur muligheter.

Romtips: På kaien, flotte suiter, eller koselige rom på gjestgiveriet.
Dato for oppholdet: mai 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, knutn151
Asta J, Daglig leder på Bekkjarvik Gjestgiveri hotel and Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding . Vi er veldig glad når våre gjester trives.
Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss.
Vennlig hilsen Asta Johannessen

Anmeldt 13. oktober 2018

Treretters middag, kamskjell, lammefilet og ostefat til dessert. Utsøkt mat og service med husets vin til etterfulgt etter hyggelig kveld i baren. Herlig frokost med egg og bacon og en rikholdig buffe. Anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Ove K
Asta J, Daglig leder på Bekkjarvik Gjestgiveri hotel and Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Tusen takk for fin omtale. Hjertelig velkommen igjen til oss.
Med vennlig hilsen alle her på Bekkjarvik Gjestgiveri