eDreams
Snaptravel
FindHotel
2025 av 165 anmeldelser
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Sov godt, hørte bare lyden av havet, det var digg, hadde rom på bryggene. Historisk sted, som ikke gjenspeiler dette på rommene. Kommer ikke klart frem hvor man egentlig får rom ved bestilling, trodde vi skulle bo på selve gjestgiveriet, der det virker mere gjennomført.

1  Takk, norveigs
Anmeldt 23. juni 2020

Vi bodde i rom 10, en suite med to soverom og en sovealkove. Rommet er plassert i et annet bygg en hovedhuset, og det er et stykke å gå til og fra restaurangen der man spiser frokost og middag.
Da jeg bestilte rommet var jeg usikker på om jeg faktisk hadde fått en bestilling som inkluderte middag eller ikke, og sende mail for å spørre om dette. Jeg fikk aldri svar på denne mailen, og det viste seg at middagen ikke var inkludert i prisen. Resepsjonisten håndterte dette likevel bra og vi ble fornøyd da vi gjorde opp.

Kjøkkenet på Bekkjarvik Gjestgiveri er kjent og berømmet for god kvalitet og gode smaker på maten. Vi fikk en fem-retters smaksmeny med vinpakke, og var relativt fornøyd med maten. Det som vel trakk ned, var servicen og informasjonen om måltidene, som vi opplevde litt pliktskyldig og rituell. Opplevelsen og atmosfæren er en viktig del av totalopplevelsen og her manglet en del.

Totalt sett var oppholdet på Bekkjarvik Gjestgiveri en grei opplevelse, men det hele kostet litt mer enn det smakte.

Takk, Lars Vagle S
Anmeldt 13. juni 2020

Nydelig mat og fantastisk betjening! Christina og Pawel var fantastiske servitører. Uten tvil en av de beste stedene jeg har spist på. Anbefales på det sterkeste å velge 5 retters meny med 5 retters vinpakke.

Takk, Andersson121
Anmeldt 11. juni 2020 via mobile enheter

Jeg og moren min overnattet en natt. Vi hadde bestilt enkeltrom, men ble oppgradert til en nydelig, stor suite. Vi spise 5-retters som var helt fantastisk. Frokosten hadde de organisert på en veldig god måte siden det ikke var buffet. Bekkjarvik er en veldig koselig plass og hotellet er verdt besøket.

1  Takk, siljaingeborgh
Anmeldt 8. februar 2020 via mobile enheter

Helt fantastisk sted å bo
Vi bodde i suite og der var bedre senger enn hjemme :-)
Skulle også vist hvilke dyner dere bruker da de var kjempe deilige .
Frokosten var også kjempe god med skikkelig egg og ikke den eggeblandingen mangen andre bruker .

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, Weni45